2014. május 28., szerda

OUTFIT VIDEO | GOODBYE SPRING


A tavasznak már tényleg itt a vége és én szeretném most egy outfit-tel elbúcsúztatni itt a blogon. Bár izgatott vagyok a nyár miatt - rengeteg izgalmas új termék, maxi szoknyás időszak, neon lakkok és még sorolhatnám - az utóbbi hónapokra is jól esik vissza-vissznézni, hisz csodás volt az idő és a tavaszi kollekciók is sok-sok örömet okoztak. 

Az egyik kedvenc darabom, amit az idei év hozott, a fehér blézer. Sokáig kerestem az igazit, míg végül a H&M-ben rátaláltam (épp a Glamour-napok alatt), és azóta is imádom. Szerencsére a nyár megérkeztével nem kell megválnom tőle, a hűvösebb estéken tökéletesen kiegészíti majd a lengébb összeállításokat. Épp ezért sem késő még beszerezni egy ilyen jól kombinálható ruhadarabot! ;)

Remélem tetszik majd nektek ez a tavasz-búcsúztató outfit, a poszt végén videót is láthattok vele és velem természetesen.  :) Minden információt megtaláltok a videó leírásában, és persze nagyon örülök ha új követőkkel bővül a You Tube csatornám is. Bloglovin-on már átléptük a bűvös 200-at, amit nagyon köszönök! Ennek örömére hamarosan nyereményjátékot is tervezek. ;)



3 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper lett ez a videó is! Bevallom nagyon irigykedek, hogy Magyarországon már ilyen jó idő van. Nálunk Angliában még igazából a tavasz sem köszöntött be, nemhogy a nyár... Bár én ezt nyár utáni sóvárgást minden évben eljátszom... :/

    Mindenesetre klassz szett, a barackszínű karkötőt és a cipőt imádom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Ahogy kitettem a posztot, másnap már itt is beborult és azóta is itt fagyoskodunk....:D De már mindenhová meg kell hogy érkezzen a NYÁR, én is nagyon várom mert sok új darabot szereztem be a jó időre. :)

      Törlés
  2. Nagyon csinos szett :) Az a fehér blézer meg nagyon tetszik, bárcsak én is találnék egy ilyet valahol jó áron :)

    VálaszTörlés

09 10