2014. május 19., hétfő

ÚJ RIMMEL MOISTURE RENEW RÚZS - IN LOVE WITH GINGER


A Rimmel extra hidratálást ígérő Moisture Renew rúzsai nemrég megújult formulával és új árnyalatokkal bővültek, amiket a külföldi blogokon olvasott sok dicséret után már nagyon vártam. Közülük is leginkább a gyönyörű, élénk narancs In Love With Ginger-t, ami a pletykák szerint a MAC Morange majdnem tökéletes dupe-ja...


A csomagolás drogériás viszonylatban a szebbek közé tartozik, lila-ezüst, kicsit hóbortos és kicsit műanyag, de ha bedobjuk a neszesszerünkbe biztosak lehetünk benne hogy nem fog szétesni. De a külcsínynél ebben az esetben sokkal fontosabb a belbecs, az pedig kifogástalan! :)


A rúzs nagyon pigmentált, egy húzással már teljes a fedése, a krémessége miatt pedig gyönyörűen siklik az ajkakon. Felvitelnél érdemes emiatt odafigyelni és ellenőrizni a fogakat, nehogy aztán narancssárga árnyalatot kapjon a mosolyunk! Nagyon kellemes viselni, a megújult formulának köszönhetően pedig tényleg érezhető a hidratáló hatás is. A lágysága ellenére sem kenődik el napközben és körülbelül 2 óránként érdemes frissíteni a színt. Amit nehezen bocsátok meg neki, az az erős illata és íze - olyan régi rúzs-szerű, akinek már volt / van hasonló Rimmel terméke, az biztosan tudja mire gondolok.


De az In Love With Ginger legnagyobb erőssége a színe - világos, vibráló narancs, az a típusú rúzs ami pillanatok alatt élénkséget varázsol az arcra és feldob egy farmer + fehér póló kombinációt is. Az élénk színe ellenére is könnyű viselni, így aki idén nyáron fejest szeretne ugrani a narancs-rúzs trendbe, ezzel a rúzzsal bátran tehet egy próbát!

Kapható: Rossmann, Müller drogériák
Ár: kb. 1600-2000


Ti szeretitek a narancs rúzsokat? 
Fejest ugrotok az idei trendbe, vagy ezt most kihagyjátok és "klasszikusabb" árnyalatokkal hódítotok idén nyáron?



3 megjegyzés:

  1. Pont ilyen színt kerestem *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó! :) Szerintem ez egy nagyon szép narancs árnyalat, remélem neked is tetszik majd! ;)

      Törlés
  2. Nos...amióta elolvastam ezt a bejegyzést, minden alkalommal mikor valamelyik drogériában jártam, kipróbáltam a tesztert a kezemen, aztán úgy voltam vele hogy...kicsit sok ez nekem...de ma úgy döntöttem itt az ideje megvenni és valóban kipróbálni...kellet kb. fél perc de aztán...I fell In Love with Ginger :D szóval...Köszönöm! <3

    VálaszTörlés

09 10