2014. május 15., csütörtök

KÉT HATÉKONY ARCKRÉM VEGYES-, PROBLÉMÁS BŐRRE


A problémás bőr kezelése nem egyszerű feladat, állandó odafigyeléssel és persze kísérletezéssel jár míg megtaláljuk azokat a bizonyos termékeket amik kordában tarthatják a tinédzser korban ragadt bőrünket. Az enyémmel legalábbis állandó harcban állok, de szerencsére két olyan krémet is sikerült találnom amik éjszakai használat mellett sokat javítottak a bőröm állapotán.



La Roche-Posay Effaclar Duo [+]
Esténként használom az arcápolási rutinom utolsó lépéseként, de nappali arckrémként is tökéletesen megállja a helyét, nagyon jó sminkalap. Nekem nappali használat mellett már kicsit szárította a bőröm, ezért neveztem ki végül éjszakai krémnek. 
Hamar beszívódik, és rögtön megnyugtatja a bőrt, sőt meg is szépíti: egyenletessé teszi a bőrfelszínt, eltünteti a pirosságot és a pórusok is kevésbé látszanak. Eközben mattít is. Kész kis csodát préseltek ebbe e fehér tubusba! :) A hidratáló hatása közepes, az én olajos jellegű bőrömre éppen elég. Nagyon könnyű viselni, mintha semmi nem lenne az arcomon, csak egyfajta frissességet lehet érezni. Hosszútávon a használata óta kevesebb bőrhiba jelenik meg az arcomon, amit ezelőtt egy krémnek sem sikerült elérnie, és általánosságban is tisztább és egyenletesebb lett az arcbőröm. 
Ha valaki hozzám hasonlóan állandó harcban áll a problémás bőrével, adjon az Effaclar Duo+-nak egy esélyt -nem fogja megbánni! ;)

Kapható: La Roche-Posay termékeket forgalmazó patikákban
Ára: kb. 4200.- / 40 ml


Vichy Normadern Night Detox
A Vichy egyik nemrég megjelent újdonsága ez az éjszakai krém, aminek már a neve is nagyon meggyőző - detox, ez kell az én bőrömnek! :) Fő célja a túlzott éjszakai faggyúműködés visszaszorítása és ezáltal a reggeli "olajos bőr" érzés megszüntetése. Emelett tisztít, kiegyenlítit a bőrfelszínt és csökkenti a bőrhibákat, egyszóval mindenre képes aminek egy ilyen krémnek csak kell.
Nagy reményekkel kezdtem el használni a Night Detox-ot, és nagyjából be is váltotta a hozzá fűzött reményeket. Hamar beszívódik és nagyon kellemes "Vichy-illata" van, a hidratáló hatása erősebb mint az Effaclar Duo +-é, ugyanakkor kevésbé mattít és az azonnali hatása is kevésbé látványos. A bőrömet nagyon puhává teszi, és a pórusok is kevésbé láthatóak a használatával, de a bőrhibák gyakoriságán sajnos nem tudott egyértelműen segíteni. A Night Detox erőssége a tisztítás, a toxinoktól való megszabadítás az éjszaka folyamán és ebben tényleg nagyon jól is teljesít.
Összességében kedvelem ezt a krémet, nálam kevésbé hatékony mint az Effaclar Duo +, viszont kicsit könnyebb és egy fokkal jobban hidratálja a bőrt. Akinek kevesebb problémája van a bőrével és csak azt a bizonyos olajos érzést szeretné csökkenteni, a Night Detox lehet a legjobb választás.

Kapható: Vichy termékeket forgalmazó patikákban
Ára: kb. 4999.- / 40 ml



Remélem egy kicsit tudok segíteni, legalább tipp szintjén a hozzám hasonló cipőben járő hölgyeknek! Én mindkét krémet csak ajánlani tudom, nekem tényleg sokat segítettek. A használatuk mellett például az erősebb fedésű alapozókról átléphettem a CC krémek és színezett hidratálók világába, ahová már nagyon vágytam. :)



Ti milyen éjszakai krémmel ápoljátok a bőrötöket?



2 megjegyzés:

  1. Én is megvettem mind a kettőt, nagy reményekkel, a LRP egyértelműen egy csoda, nekem 24 óra alatt eltűntette a piros pattik után maradt pöttyeimet, viszont a vichy úgy pénzkidobás ahogy van, konkrétan - nekem - semmit nem ért. Én a hidratáló hatását sem éreztem 100x inkább akkor már természetes kókuszolaj, mint ez... nagyon megbántam a vásárlását.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, átérzem a helyzetet, én is rengeteg krémmel jártam már hasonlóan. :( Sajnálom hogy a Vichy ennyire nem vált be neked, az Effaclar Duo nálam is sokkal hatékonyabb, de azért a Vichy sem rossz, az én bőrömet szépen egységesíti és hidratálja. Viszont én a kókuszolajjal jártam úgy, hogy kipróbáltam, de csak rontott a helyzeten, ezek szerint neked bevált mint hidratáló?

      Törlés

09 10