2014. május 1., csütörtök

BAD HAIR DAY HEROES


Nálam sajnos minden mosás utáni nap bad hair day, de szerencsére találtam 3 hőst, akik ilyenkor a segítségemre sietnek. Egyet a kondícionálásért, egyet a felfrissítésért és egyet a volumenért...


Hero #1
Aussie Miracle Recharge Aussome Volume kondícionáló spray
 Könnyű hajkondícionáló spray a nagyravágyó haj számára ausztrál tengeri hínár kivonattal.
A legújabb bad hair day hősöm. Olyan mintha a kedvenc samponommal bármikor hajmosás nélkül felfrissíthetném a hajam. Fényt ad a hajnak és puhaságot, és persze egy kis szokásos Aussie illatot is. A száraz hajvégeket is jól ápolja és tényleg van volumennövelő hatása is, ami nálam kisebb csoda. 

Hero #2
Dove Hair Therapy Refresh and Care szárazsampon
Felfrissíti és élettel tölti meg a hajat két hajmosás közt.
Alaptermékké vált nálam, ha elfogy egy flakon rögtön be is szerzem a következőt. A hajtöveim mosás utáni napon már csak épphogy vállalhatóak, és sajnos már a lelapulással is küzdenem kell. Ilyenkor a hajtöveimre fújom, kicsit beledolgozom az ujjaimmal, átfésülöm és mintha aznap mostam volna hajat. Mindeközben olyan mint egy profi titkos ügynök - semmilyen nyomot nem hagy maga után. :) A volumennövelést nálam nehéz elérni, látok egy kevés ilyen jellegű hatást is, de leginkább azért a plusz egy napért szeretem amit még kibontott hajjal tölthetek.
Részletes tesztet is olvashattok róla itt.

Hero #3
L'Oreal Studio Line TXT Excess Volume textúráló spray
Dúsító, textúráló spray a rég vágyott dús hajért, akárcsak ha tupíroznád.
Ezt a spray-t frissen mosott hajnál is mindig használom, mert a tartás az amit az én hajamból teljesen kihagyott a tervező. Ezért is sikítottam örömömben mikor megláttam hogy végre nálunk is kapható textúráló spray ( true story :) ). Minden szabályosság nélkül felemelem a tincseket, fújok egy keveset a hajtövekre és a hossz közepéig és volt-nincs lelapult haj. A textúráló hatása miatt pedig kicsit olyan, mintha nagyobb hajtömegem lenne. 


És ilyen a hajam miután mindhárom terméket használtam a mosás utáni második napon ( a legelső kép után tettem rendbe ).


Ti milyen termékeket hívtok segítségül bad hair day alkalmával?



12 megjegyzés:

  1. Köszi a bejegyzést, lehet merítek ötletet :) Ez is a Peach Club?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem ha beszerzed valamelyik terméket neked is beválik majd! :) A rúzs a Rimmel új Moisture Renew árnyalatai közül az In Love With Ginger, egy élénk narancs. Az a hír járja, hogy a MAC Morange rúzsának szinte pontos mása. ;)

      Törlés
  2. Ez az első kép szerelem. :D

    VálaszTörlés
  3. Ha a mosás utáni napon már bad hair day van, akkor valószínű, hogy inkább sampont és balzsamot kellene váltanod, amivel ki tudod tolni ezt legalább két három napra. Mindenesetre szép a hajad az utolsó képen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) A samponomat éppen nagyon szeretem, szintén Aussie és 3 naponta mosom vele a hajam. Fényes és hidratált, a baj inkább a volumennel szokott lenni, sajnos nagyon vékonyszálú a hajam, így hamar lelapul...

      Törlés
  4. Nagyon szép a végeredmény :) Nekem is minden második nap előkerül a szárazsampon, nem is tudom, hogy hogyan bírtam enélkül létezni korábban... Bár emlékszem még a hintőporos időkre, igaz, szerintem az is tökéletesen megfelel a célnak, és legalább szaga sincs:)
    A Dove-ot eleinte nagyon szerettem, de aztán rájöttem, hogy baromi gyorsan fogy, úgyhogy visszatértem a Batiste-hoz.
    A másik két terméket még nem használtam, de jó, hogy írtál róluk, egy textúráló spray rám is rám férne asszem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Nekem a Dove az első próbálkozásom a száraz sampon dologgal és végül annyira bejött hogy nem is akarok mást kipróbálni, mert tökéletesen megfelel. Rossz blogger vagyok, tudom....:D De igaz, hogy elég gyorsan fogy, ezt én is észrevettem, az illatáért viszont rajongok. A kondcionáló is szuper, bár talán nem alapdarab, inkább egy kis plusz kényeztetés a hajnak, a textúráló spray nélkül viszont lehet hogy pár reggelen pánikba is esnék...:) Sajnos nem mindenkinek jött be ennyire, olvastam rossz kritikákat is, de szerintem egy próbát mindenképp megér! ;)

      Törlés
  5. Nekem vékonyszálú, gyorsan zsírosodó a hajam. Korábban 1-2 napig bírtam két mosás között, most 3-4 napig elfogadható a hajam állapota. Ezt két dolognak köszönhetem: egyrészt olyan fazont vágatok (félhosszú hajam van) a fodrásszal ami gyakorlatilag saját magát megemeli, így leírva kicsit hülyén hangzik, de valahogy "alányír a tincseknek" ijesztő látvány amikor a hajtövemnél matat az ollóval, de hatásos :D a másik, hogy mosás után kizárólag Logona Bambusz formázó spray-t fújok a hajamra, ez is megemeli a hajamat, nem nehezíti el mint a korábban használ habok és a fejbőröm sem viszket vagy korpásodik tőle. Korábban sok gondom volt a hajápolókkal, de most ez így bevált.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a tippeket! :) Hasonló lehet a hajtípusunk, egy éve nekem is hamar zsírosodott, azután meg száraz lett, de nagyon. Most ilyen jellegű gond nincs, csak hát az a laposság...Ez a frizura és vágás-technika érdekes, a L'Oreal blogger day-en Hajas László is legfőképp ezt ajánlotta a lelapulni hajlamos hajra. Lehet hogy legközelebb a fodrásznál én is kérem ezt az "alányírós vágást". :)

      Törlés
  6. Nekem is ilyen katasztrófa a hajam, két év alatt szoktam át a napontai hajmosásról a 2-3 napontaira; de szárazsampon nélkül meghalnék :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, egy sorstárs! :D Én sosem mostam naponta a hajamat, egyszerűen lusta vagyok hozzá, ezért is vagyok én is nagyon hálás a száraz sampon trendnek. Éljen soká! :D

      Törlés

09 10