2014. május 13., kedd

GARNIER ZUHANYZÁS KÖZBENI TESTÁPOLÓ MONOIVAL


Bevallom, mikor először megjelentek a zuhanyzás közbeni testápolók egyenesen fura dolognak tartottam őket, és sokáig nem is szereztem be belőlük. Aztán ahogy egyre több helyen olvastam a pozitív véleményeket, kezdtem hozzászokni a zuhany közbeni testápolás gondolatához, és persze velem is sokszor előfordult már, hogy időhiány miatt elmaradt a reggeli hidratálás. Amikor pedig nemrég megláttam a Garnier verzióit, és megéreztem a monois illatát, tudtam hogy eljött az idő, és beadtam a derekam.



30% ápoló olajjal és monival. 24 órás hidratáló hatás. Azonnal beszívódik a nedves bőrbe és regenerál, kellemes nyári illatot hagyva maga után.

Az első használat óta tudom, hogy biztos helye lesz a fürdőszobában. Nem csak a mennyei gyümölcsös-vaníliás illata miatt, hanem mert tényleg működik. Az állaga viszonylag sűrű, valóban olyan mint egy testápolóé, de nagyon  könnyű leöblíteni és nem hagy a bőrön semmilyen nyomot maga után. Illetve mégis, az elképesztően finom illatát még 2-3 órán keresztül és a puha, hidratált bőrt egész nap. 
Ha még valaki esetleg nem ismeri ezeket a termékeket: a zuhanyzás közbeni testápolókat a tusfürdő után kell alkalmazni - csak annyi a dolgunk, hogy felvigyük a nedves bőrre végül alaposan öblítsük le. Törölközés után öltözhetünk is, a bőrünk hidratálásáról a zuhany alatt már gondoskodtunk is.
A monois változat a száraz és nagyon száraz bőr ápolására lett megalkotva, és az én normál bőrömnél tökéletesen kiváltja a testápolót reggelente. Az az igazság, hogy annyira megszerettem, hogy már este is használom, ilyenkor persze csak az illat és az élmény kedvéért. Utána vagy a Garnier Oil Beauty testápolóval vagy valamilyen The Body Shop testvajjal még ráerősítek a hatására.

Elképzelem ahogy nyáron egy-egy napozás, vagy hosszú nap után milyen kellemes és persze gyors megoldás lesz a hidratáltság visszaállítására, de persze az álmos és sietős reggeleken is jó szolgálatot tesz. És egy kis esti kényeztetésnek sem utolsó. ;)

Kapható: Müller drogéria
Ár: 995.-


Ti használtatok már zuhanyzás közbeni testápolót?


8 megjegyzés:

  1. Nekem a Nivea van meg, de nyárra jó lenne egy ilyen illat is :) Én is pont így voltam ezekkel a testápolókkal, mint te, de aztán csak megvettem, kipróbáltam, és nagyon megszerettem ezt a fajta testápolózási módot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Niveat még csak minták útján próbáltam, azt hiszem pomt ez az illat hiányzott nekem a dologból. :) Én meg azt hittem, hogy csak én vagyok ilyen"konzervatív". :D Végül annyira megszerettem ezt, hogy szerintem a másik illatot is beszerzem hamarosan! :D

      Törlés
  2. Eddig még nem, de ezt ki kell próbálnom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!!! :D Nem fogsz csalódni szerintem, és van egy másik illat is...;)

      Törlés
  3. Még ezzel a fajtával nem is találkoztam :O Megrögzött testápolós vagyok, max télen használnék ilyen tusit, pedig van itthon egy Nivea...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is meglepődtem mikor megláttam őket a Müllerben. Én is jobban kedvelem a testápolókat, az olajokat főleg, viszont reggelente valahogy sosem sikerült beilleszteni őket a készülődésbe, merthát én a mindig késésben lévő típus vagyok! :)
      Érdekes hogy én éppen nyárra tudom legjobban elképzelni. :)

      Törlés
  4. Én sem találkoztam még vele, én meg most vettem két Nivea testápolót...pedig ez is fog kelleni, már csak az illata miatt is :) Köszönöm, hogy felhívtad erre a testápolóra a figyelmem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, az illatáért teljesen odavagyok! :D Van egy másik verzió is egyébként...;)

      Törlés

09 10