2014. május 22., csütörtök

IN LOVE WITH - CORAL


A nyár nemhogy kopogtat, már be is jött az ajtón! :) Ebben a jó időben nálam is előkerülnek az élénkebb árnyalatok, köztük is talán legtöbbször az egyik nagy kedvencem, a korall. Egy könnyen fedő alapoző, tartós szempillaspirál, élénk korall rúzs - a tökéletes nyári smink és még idén is trend. Össze is gyűjtöttem néhány kedvenc korall árnyalatú termékemet, amik egy kis színt visznek a meleg, nyári napokba. 



Bourjois Healthy Mix pirosító
ez az a pirosító, ami az üde barackos-korall színével egy pillanat alatt életet és frisseséget lehel az arcra. Amellett, hogy nagyon szép a színe, a minősége is kiváló, rajtam egész nap kitart és az intenzitásából is alig veszít valamit a nap folyamán. 

Chanel Rouge Allure - Melodieuse
a Chanel tavaszi kollekciója, a Notes de Printemps sokunk szívét elrabolta, az enyémet pedig legjobban ez a rúzs hódította meg belőle. A pink és a korall egészen különleges módon egyesül benne, egy igazán egyedi és gyönyörű árnyalatot alkotva. Felkenve olyan igazi, tavaszi üdeséget sugároz. Valahogy az egész arc ragyog tőle. 

MAC - Vegas Volt
az első rúzsom ez volt a MAC-től. Egy vibráló korall, olyan igazi "nézz ide" árnyalat, és pont ez a feltűnő neonosság adja meg azt a pluszt ami miatt annyian szeretik a Vegas Volt-ot. Hangsúlyos korall ajkak + szempillaspirál - és már ki is léphetünk az ajtón, miközben úgy tűnik sokat foglalkoztunk a sminkünkkel. Ez a rúzs pedig a legegyzserűbb összeállításba is belecsempész egy kis vagányságot. 

Rimmel 60 seconds - Instyle Coral 
ezt a lakkot már láthattátok itt a blogon. A tökéletes korall árnyalat, és van benne valami plusz nőiesség és kifinomultság ami csak még szebbé teszi. A minősége a legtöbb 60 seconds lakkhoz hasonlóan szuper, gyorsan szárad és 4 napig hibátlan a körmökön.

+ Mango t-shirt
a háttérként szolgáló póló színe hihetetlenül gyönyörű világos korall, rögtön beleszerettem mikor megláttam az üzletben. A szabása bő, a hossza valahol a crop top és a szokásos között van,a varrása pedig olyan mintha mindig ki lenne fordítva. Egy egyszerűbb, laza póló amit nagyon jó viselni, nagyon szeretem. 



Ti szeretitek a korall színt? 
Mi a kedvenc ilyen árnyalatú terméketek?



4 megjegyzés:

  1. Jajj, azok a rúzsok...:) Nekem a MAC Crosswires a kedvenc korallom, gyönyörű színe van!

    VálaszTörlés
  2. Imádom a korall színű dolgokat! :) Pláne, ha rúzsról van szó! *.*

    VálaszTörlés
  3. Én is imádom a korall színt, jöhet körömlakk, ruha, ékszer bármi :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is a Vegas Volt az első rúzsom a MAC-től, és imádom a színét! Pont a feltűnősége miatt szeretem én is. :)

    VálaszTörlés

09 10