2014. május 20., kedd

BARRY M GELLY HI-SHINE - SUGAR APPLE


A Barry M Gelly vonala idén tavasszal 3 gyönyörű pasztell árnyalattal - rózsaszín, kék és menta - bővült, amikre már megjelenésük óta fájt a fogam. Közülük elsőként a Sugar Apple-t hoztam haza a Mammutban lévő standról, erről már olvashattatok itt a blogon.  Az első Naillandes szerzemény, az első Barry M lakkom és az első tapasztalataim a gél finish-sel - de már most biztos vagyok benne, hogy nem ez lesz az utólsó. 


Ahhh....a Sugar Apple egyszerűen a leszebb menta lakk!  A fényes, tükörsima és krémes gelly finish pedig csak fokozza ezt az elképesztőséget ( létezik ilyen szó...?). :) Igen, kicsit talán el vagyok ragadtatva, de néha ilyen is kell, nemigaz? Egy gyönyörű lakkról szabad áradozni....mint a rúzsokról...vagy szemfestétekről...stb.:D 
A dologhoz hozzá tartozik, hogy még ki kell tapasztalnom hogyan érhetem el a legjobb eredményt a felvitellel, mert van ahol tökéletesre és van ahol kicsit csíkosra sikerült. De mivel a jövőben jó sokszor fogom még őt, vagy a megvásárlásra váró sok-sok Barry M lakkot használni, biztos megtalálom a jó módszert. Ha ebben tudtok valami jó tippet adni, várom őket! 
A gyűrűsujjamon szintén egy új szerzemény, a Breakfast In Bed pasztell rózsaszín lakk van a Rita Ora kollekcióból. Nem bírtam ki hogy ne próbáljam ki, és nagyon illenek is így egymáshoz. Külön poszt is lesz róla, természetesen.
Alaplakként a szintén nemrég vásárolt Sally Hansen Double Duty alap- és fedőlakkot használtam, és ebben szerepben jól megállta a helyét. Egész érdekes állaga van egyébként mint valami zselé, sűrű de közben jól terül. Remélem fedőlakként is beválik majd!


Én nagyon kedvelem az idei pasztell trendet és nagyon örülök hogy ennyi típusú és árnyalatú lakk közül válogathatunk. És egy szép menta lakk mindig jó befektetés.

A Barry M lakkok már nem csak az Árkádban lévő Nailland standnál vásárolhatóak meg, a Mammutban, az Arénában és ezt hiszem hamarosan a Westendben is elérhetőek lesznek, valamint a Nailland weboldaláról is megrendelhetőek. 
Ár: 1790.- / 10ml



Nektek bejön a pasztell trend? 




5 megjegyzés:

  1. Jaj, annyira szép ez a lakk! Pont tegnap írtam róla én is :) Meg merem kockáztatni, hogy a legszebb tavaszi lakk ^^

    VálaszTörlés
  2. gyönyörű. <3 ő is megy ám a kívánságlistámra. :)

    VálaszTörlés

09 10