2014. május 17., szombat

HOT NEWS - Nailland már a Mammutban is! + mini lakk haul


Ma az új Flormar gél lakkok után kutatva a Mammutban körbenéztem a Flormar standnál és micsoda felfedezést tettem! Először a Golden Rose lakkokat láttam meg, gondoltam nahát-nahát, aztán jött a nagy bumm - Barry M és China Glaze! A kedves eladólánytól rögtön megérdeklődtem, miközben persze fülig ért  a szám, hogy mi is folyik itt. 

Ő pedig elárulta, hogy ki fog bővülni a stand és a Nailland kínálata a Mammutban is elérhető lesz a jövőben! Szerettem volna veletek ezt a jó hírt megosztani, szerintem szuper hogy a város másik végében is kaphatóak lesznek a Nailland-es lakkok. Nekem különösen, a pénztárcámnak már talán nem annyira jó ez a hír, hiszen a Mammut a hozzám legközelebbi pláza. :)
Egyenlőre Barry M, China Glaze, Flormar és Golden Rose lakkok kaphatóak a Mammutban lévő standnál, de a Models Own is hamarosan megérkezik a kapott infok alapján.


Rögtön be is szereztem a hőn áhított Sugar Apple-t, a Barry M Gelly pasztell kollekcióból. Nagy önmegtartóztatásnak és a DM-ben előtte megvásárolt Rimmel Rita Ora - Lose your Lingerie pasztell rózsaszín lakknak volt csak köszönhető hogy most csak ő került itt a kosaramba. A napokban elfogyott a Rimmel Nail Nurse alap- és fedőlakkom, amit most egy Sally Hansen darabbal pótoltam, nagyon kíváncsi vagyok rá hogy fog teljesíteni!

Ez egy ilyen kicsit vegyes poszt lett, de azt hiszem ilyen is kell néha. Remélem a jövőben még több helyen megjelennek majd a Nailland pultok, tulajdonképpen minden olvasómnak azt kívánom, hogy hozzájuk is legyen 20 perc közelségre egy-egy ilyen lakkokkal teli stand! ;)




9 megjegyzés:

  1. Ó de szuper hír! :) Akkor ezek szerint nem délibábot láttam ma az Aréna Plázában, amikor belefutottam a Golden Rose lakokkba a Flormar standjánál? Szuper, hogy ennyire szépen bővülnek, akkor már nem lesz annyira lelkiismeret-furdalásom, ha az Árkádban lévő standról elhozom az utolsó lakkot abból a színből - igen, kaptam már lecseszést emiatt :DDD
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lakkokért folyó harc bizony kemény tud lenni néha! :P :D
      Én sem tudtam hirtelen mi a helyzet, azt hittem csak a Golden Rose-t tették ki, de nem, és ez annyira szuper. Eddig tényleg csak az tartottt vissza a lakkfelvásárlástól, hogy nem volt kedvem az Árkádig el és vissza, de most komoly bajba kerültem! :)

      Törlés
  2. Köszi, köszi, köszi!!
    Holnap rohanok megnézni a Barry M lakkokat. Szegény pénztárcám már előre reszket.
    Ráadásul a Mammut 5 percre van a munkahelyemtől, ajjjj, ezek után nem tudom, hogyan fékezzem meg magam. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha megláttod a Barry M sort, tényleg reszkethet a pénztárcád! :D Átérzem a hellyezetet, már most azon gondokodom mit veszek legközelebb - na jó, már megírtam a listát, és nem lett rövid! :)

      Törlés
  3. Eleg nagy baj ez, a heten haromszor vettem ott lakkot... A stand feletti emeleten dolgozok.... :-) :-)

    VálaszTörlés
  4. Remélem WestEnd-ben is lesz NailLand! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tudom, hogy lesz. ;) Érdemes figyelni az instagram-ot, ott sok hasonló pletyka kering blogger-körökben. ;)

      Törlés
    2. Múltkor Madlen mondta, hogy ott is lesz, szóval lehet gyűjtögetni! :D

      Törlés

09 10