2014. május 23., péntek

EBAY TIPPEK - ECSETEK ÉS RÚZSTÁROLÓ


Az ebay-en igazi gyöngyszemekre bukkanhatunk, én kettőre is ráleltem az utóbbi időben. Egy ecsetkészletre és egy rúzstárolóra, amik ár-érték arányban azt hiszem verhetetlenek és nem lehet tévedni a megrendelésükkel. Ezeket szeretném ma megmutatni itt a blogon. 


Ecsetkészlet

Egy külföldi blogget ajánlotta ezeket az ecseteket, és úgy gondoltam ha ő jókat mond róluk, a szuper árat nézve én is teszek egy próbát. Eredetileg szemfestéshez való ecseteket tartalmaz ez a szett, de ahhoz túl nagyok, viszont korrektorhoz tökéletesek - az alakjuknak megfelelően az arc különböző területeire, a hegyesebb végű például az orr környékére. De a csapott végűekkel a highlightert is könnyen és pontosan fel lehet vinni. Nagyon puhák, és a minőségük is kifogástalan. 1000 Ft körüli áron szerintem kihagyhatatlanok. A link nem arra az eladóra mutata akitől én vásároltam, mert azt már nem találtam az oldalon, de valószínűleg teljesen ugyanazokat az ecseteket találhatjátok meg a fenti linken is.


Rúzstároló
clear acrylic lipstick holder

Nagyon régen vágytam már egy ilyen kis tárolóra a rúzsaimnak, jól mutat az asztalon és könnyen átlátható mi van benne, mindig szem előtt tarthatom a kedvenc árnyalatamat és persze könnyen elő is kaphatom amit aznap szeretnék viselni. Szintén külföldi blogger ajánlására rendeltem meg végül ezt, és szerencsére nem kellett csalódnom. A minősége felül múlta az elvárásaimat, viszonylag nehéz, tömör és jó minőségű a műanyag. Van rajta néhány apró karcolás és egy nagyon kicsi repedés is, de ezekből semmi sem látszik ha már benne vannak a rúzsok. Kb. 3 hét alatt érkezett meg, ami szokásos a Kínából rendelt dolgok esetében. Ha olcsó és jó minőségű tárolót kerestek a rúzsaitoknak - ne keressetek tovább! :)


Ti szoktatok az ebay-ről rendelni?
Mi volt az eddigi kedvenc szerzeményetek innen?



11 megjegyzés:

  1. Nagyon sokat rendelek az e-bayről. Néha kinézek valamit egy bizsusnál, itthon megnézem az e-bayen, és végül a látott ár töredékéért megrendelem. (Többször volt már rá példa, hogy az üzletben 4-5000 Forint volt az adott termék, az e-bayen pedig 800).
    Az ecsetkészletem is onnan van, szeretem :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem legközelebb én is egy statemnet nyakláncot fogok rendelni, mert ahogy Te is írtad a bolti ár töredékért lehet egy-egy jó darabot találni. Ha esetleg van valami klassz konkrét tipped, írd meg! :)
      Az ecsetek is meglepően jó minősegűek, nem is gondoltam volna hogy ennyire fogom szeretni őket.

      Törlés
  2. Imádom az e-bayt, mindig örülök a hasonló posztoknak, utána ott kötök ki, hogy pakolom fel a watch listemre a cuccokat, amelyeket aztán előbb-utóbb be is szerzek. Persze mindig megnézem az adott eladó többi termékét is, és a végén hatszor annyi minden köt ki a kosaramban, mint szerettem volna, de tök hasznos kis dolgokat lehet találni az ecsetektől az arcmasszírozón keresztül a biciklilámpáig. :) Az ecseteknek különösen nehéz ellenállni :)
    Egy ilyen rúzstárolón én is gondolkozom egy ideje, csak nem tudom, hova tenném a mini fürdőben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hasonló a helyzet nálam is! :) Most például egy távirányítóra várok a fényképezőhöz. :D
      A rúzstárolót nagyon tudom ajánlani, azt hittem valami nagyon könnyű műanyag lesz, de elég strapabírónak tűnik. És nem is nagy, biztos elférne a mini fürdődben, az én mini lakásomban sem foglal sok helyet! :P És külön öröm aztán feltölteni a vágyott darabokkal! ;)

      Törlés
  3. .ugyanez a ruzstarolom van, boven megteszi ennyi penzert. Lehet kapni itt rendes boltban ugyanilyent kicsit vastagabb, szebb muanyagbol, de az mar 5000 ft korul van, annyi penzt sajnalnek ra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nézegettem a legendás Muji darabokat, de valahogy nem vitt rá a lélek hogy 5000 Ft-ért rendeljek egy műanyag dobozkát...Erre jó az ebay! :)

      Törlés
  4. Én csak bizsukat és ecseteket szoktam rendelni ebay-ről, ja meg telefontokot :) Imádok ott nézelődni. Nagyon szeretnék már én is egy ilyen rúzstárolót :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A bizsuk már negem is nagyon csábítanak. :)
      A tárolót szerintem nagyon megéri megrendelni,és ezzel az árral nem nagyon lehet tévedni.;)

      Törlés
  5. Ú szuper mindkét szerzemény! Sokat rendelek én is ebayről, ha egyszer elkezdem akkor nem bírom abbahagyni :) leginkább bizsukat szoktam rendelni:)

    VálaszTörlés
  6. Ezeket az ecseteket én is megrendeltem és nagyon elégedett vagyok velük. :)

    VálaszTörlés

09 10