2014. január 7., kedd

The Body Shop testvajak harca - Chocomania vs Kakaóvaj






Hogy mennyire csokis a chocomania és valóban kakaó illatú-e a kakaóvajas testvaj? Melyiket érdemes választani? Két édes The Body shop testvaj csap össze ma a Szépséglaborban! :)


Természeten mindkét testvaj a jól megszokott kerek, az illatnak megfelelő színű TBS tégelyben kapott helyet, csinos matricával a tetején. Könnyen lecsavarható és jól zárható mindkettő. A fancy kis tégelyeket kibontva már egyértelmű lesz a különbség, szín, illat, állag mind más és más minden testvaj esetében, ez a kettő sem kivétel e szabály alól.

A kakaóvajas tulajdonképpen vajszínű, nagyon krémes. Puhasága miatt könnyen felolvad és hamar kenhetővé válik. A csokis testvaj színe narancssárgás - világos karamell. Az  állaga kicsit keményebb és darabosabb, talán a kásás lenne a legjobb szó rá. Kicsit nehezebben olvad fel, és töményebb is marad, de szintén könnyen kenhető lesz hő hatására.

És akkor jöjjön a lényeg, az illatok! ( Bárcsak éreznétek! ) Minkét testvaj megosztja kicsit a használóikat. A csokist rengetegen imádják az egyértelműen csoki illat miatt amit áraszt magából, viszont sokan már túl erősnek, túl töménynek tartják. A kakaóvajas kevésbé intenzív, viszont sokakat egyáltalán nem emlékezetet a kakaóra . Mindkét véleményt meg tudom érteni, de egyikkel sem értek egyet! :) A csokistól csokit várok és bizony azt is kapom. Ez olyan dolog amit hetente egyszer veszek elő és akkor érzem a különlegességét és beburkolózom vele mintha csak egy forrócsokival töltött kádban üldögélnék. A kakaóvajas illata lágyabb, és felismerhető benne a kakaó. Talán a tejes kakaó italhoz tudnám leginkább hasonlítani. Nagyon kellemes. De mindkét tetsvajban közös az intenzíven édes illat.

Hidratáló hatásban nem tudok különbséget tenni, mindkettő használata után puha lesz a bőröm, és ez a hatás sokáig meg is marad, kb. egy napig. ( A bőröm alapból puha így nem tudom pontosan meghatározni, egyszerűen még puhább lesz :) ). Az illatok tartósságában sem érzek nagy különbséget, talán a kakaóvajas egy iciripicirivel jobban teljesít ezen a téren.

Számomra a csata győztese a kakaóvajas testvaj. Nagyon szeretem a meleg, édes illatát. Intenzív, ugyanakkor visszafogott is, éppen annyira hogy hétköznap is használhassam és ne unjam meg hamar. És míg a csokisat tényleg csak a hideg, téli hónapokra tudom elképzelni, a kakaóvajasat még nyáron is szívesen használnám. 



Próbáltátok már valamelyiket a kettő közül? Melyik a kedvenc The Body shop testvajatok?




16 megjegyzés:

  1. csokisam már volt két éve, a kakaóvajas sosem vonzott. fő kedvenc a moringás és a mandulás, de most pl. málnásat használok, előtte áfonyás is volt meg mangós. a mangósat is nagyon szívlelem. meg mindegyiket, szerintem nincs olyan illat, amit ne lehetne kedvelni. most vettem egy kis édescitromosat és még vár rám egy kicsi mézi is. bár félek, h ezek a kisebbek majd villám gyorsan elfogynak, mindig inkább a 250 milisre szavazok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wáó, igazai testvaj rajongónak tűnsz! :) A mandulás lesz valószínűleg a következő amit beszerzek, asz összes eddigi illat közül ez vonz a legjobban. És a vaníliás is nagyon csábít, a kedvenc illatom. De igazad van, mindegyik testvaj nagyszerű a maga nemében. Én szeretem a kis kiszerelést, nálam sokáig is tartanak, és így sokféle illatot összegyűjthetek. De nem mondom hogy nem fogadnék el mindegyikből egy-egy nagy tégelyt! :)

      Törlés
  2. Most 2 testvajat használok tőlük felváltva, hidratálnak annyi szent! Jelenlegi kedvencem a málnásuk.
    Ha tényleg lenne egy forró csokoládéval teli kád, az tuti hogy nem ülnék bele hanem hoznék egy jó nagy bögrét :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A bögre jó ötlet, logikusabb mint fürödni benne, dehát na! :D A málnával mint illattal alapból nem vagyok jóban, de tudom hogy sokan szeretik a málnás testvajat, talán az egyik bestsellerük. Tavasszal biztos én is beszerzek majd egy finom gyümölcsöset. :)

      Törlés
  3. Még semmit se próbáltam a TBS-tól, de ezt a kakaóvajasat szívesen kipróbálnám :) na majd ha feljutok Bp-re, meglátogatom őket is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp megéri betérni egy üzletbe, már csak az illatokért is. Rendesen el lehet veszni bennük! :) A kakaóvajas testvajat nagyon tudom ajánlani. én nagyon szeretem. Ha az ilyen illatokat szereted, talán még a mandulás az ami bejöhet, az valami mennyei! :)

      Törlés
  4. Khm, a kakaóvajasból egy helyen kimaradt az ó :-D Amúgy sajnos a kakóvajas tusfürdő nálam nem vált be, lehet, hogy már nem volt jó, vagy nem tudom, de sajnos nem illata volt, hanem inkább szaga :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Upssz, nagyon köszönöm! :P Már javítottam is. A tusfürdőjét még nem próbálta, de legközelebb megszaglászom az üzletben. Sajnálom hogy nem vált be, a testvaj szerintem nagyon jó illatú. ;)

      Törlés
  5. Első találkozásom a csokis testvajjal egy ajándék testvaj képében jelent meg.(Angliába ha új törzsvásárlói kártyát kapsz egyből választhatsz egy ajándék testvajat,nem tudom ez otthon hogy megy,csak itt járok TBS-be)
    Noss szerelmünk forró és vad..de annyira hogy a karácsonyi leárazásba beszereztem egy csokis dobozt amibe minden TBS termék csokis+fürdőpamacs(amin szintúgy érezni a csokit).Viszont ha jön a jó idő(hahah ritkán van itt olyan) akkor egy gyümölcsösre nevezek be!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát itthon sajnos nincs ajándék testvaj...Meg tudom érteni a rajongásod, ezekkel a nagyob csomagokkal én is mindig szemezek. :) És jó hogy írtál a fürdőpamacsról, mert szerintem valami zseniálisak!:) Nekem is van, bár nem csokis, de nagyon szeretem, jó nagy habokat lehet vele kreálni. :) Tavasszal én is biztos váltok a gyümölcsösebb illatokra, kíváncsian várom mivel rukkolnak majd elő! :)

      Törlés
  6. Ha nem csak az édes illatokat, hanem a friss gyümölcs illatot is szeretitek, akkor ajánlom a grapefruitos testvajat! Nekem abszolút kedvenc :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gapefruitos kézfertőtlenítőm van, azt nagyon szeretem, sokáig megmarad az illata a kezemen, egészen különleges. Köszi a tippet! :)

      Törlés
  7. Nálam télen a kicsik jobban fogynak mert nagyon intenzív az illatuk az áfonyásat használom általában de ha édesre vágyom, akkor a kis csokisat veszem elő!Amiből nagyot vettem az a Shea vajas, mert nem émelygős az illata kellemes és azt a legtöbbször el tudom viselni magamon ugyanígy vagyok nyáron a mangóssal!Amit viszont minden télről hagyok nyárra az a csillogós vanillíás azt egyszerűen imádom a nyári napsütésben!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a jó a kis kiszerelésben, össze lehet gyűjteni néhány illatot és kedvünkre válogatni, így nem lehet megunni egyiket sem és az illatunk mindig passzolhat a hangulatunkhoz. Shea vajasból tusfürdőm volt, de annyira nem szerettem mert úgy éreztem mintha testápolóval zuhanyoznék, de testvajként el tudom képzelni mennyire kellemes lehet. Nagyon jó ötlet a csillogó vaníliát átmenteni nyárra, ha lesz még az üzletben lehet hogy én is azt választom majd és ugyanígy teszek! :) Köszi a tippet! :)

      Törlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés

09 10