2014. május 9., péntek

ÁPRILISI PIXIBAG


Én is megkaptam a kis neon neszesszert tele már a nyárra hangolt meglepetés termékekkel. Bár van benne néhány termék ami színben nem passzol hozzám, maga az összeállítás nagyon jól el lett találva. Tulajdonképpen úgy ahogy van elvihetnénk magunkkal egy kis előnyaralásra. Számomra a legnagyobb meglepetés a Labello volt, aminek nem vagyok, vagyis voltam nagy rajongója és biztos hogy nem emeltem volna le a polcról, viszont ebbe a színezett, gyönyörű fényű, dinnyés változatba beleszerettem. Ez is jó a Pixiboxban és Pixibagben, hogy mindig új kincsekre lelehetünk bennük! A neszesszer pedig telitalálat!

Készült egy kis videó is, így megnézhetitek mit is rejtett pontosan az áprilisi Pixibag!




2 megjegyzés:

  1. Tök jó a videó, csinálj még sokat, igazán minőségi és élvezet nézni :)
    A Pixibag nemvásárlást most sem bántam meg, talán csak a nesszeszer tetszik az egészből :)

    VálaszTörlés
  2. Klassz videó, a zene is nagyon tetszik. :) Remélem az augusztusi pixibagből majd nekem is jut egy.

    VálaszTörlés

09 10