2013. október 2., szerda

Trend / Fel a kalappal!





Sziasztok! Évek óta kérdezem, miért nem divat kalapot hordani? Annyira fel tudja dobni a megjelenést, egy egyszerű outfitet is különlegessé tehet, és azt hiszem bad-hair-day alkalmával minden lány legjobb barátja tud lenni.;) És végre ebben az évben eljött a kalapok ideje!:) Nagy lelkesedésemben összegyűjtöttem néhányat a kedvenceim közül az itthoni kínálatból. Próbáltam utánajárni a kalaptípusoknak is, és ezek alapján csoportosítottam, remélem helyesen...:)


The cloche-like hats



The fedoras



The floppy hats



The baseball hats



The captain's hats



Minden típusból jöhet egy, minimum! Egyet már beszereztem, mégpedig a H&M-es kapitányosat, a Giselle Bündchen kampány által ihletve.:) Még két nagy kedvencem van, a bőrhatású baseball sapka a Stradivarius-tól a vagányabb szettekhez és a széles karimájú kalap a Pull & Bear-től egy kis eleganciához.
Ez a gyűjtemény korán sem teljes, szerencsére sok-sok formájú és fajtájú kalap vár minket az üzletekben.

Remélem kedvet kaptatok hozzájuk és tesztek egy próbát ezzel a  trenddel! Végezetül jöjjön egy kis inspiráció!:)





































Írjátok meg nektek melyik a kedvencetek, melyik típust hordanátok a legszívesebben!


2 megjegyzés:

  1. Valamit elbénáztam és valószínű, hogy eltűnt a hozzászólásom, de akkor is elmondom! :D Szerintem csak nálunk van ezzel baj, akármerre jártam a világban, sehol nem néztek rám olyan furcsán ha kalapot viseltem, mint itt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy itt a hozzászólásod! :) Igazad van, ezt sokszor én is így érzem. Itthon kevésbé nyitottak az emberek. Én is sokáig ilyen voltam, és semmivel sem szerettem kitűnni, de mióta blogolok egész máshogy látom a dolgokat. Már jöhet a piros rúzs egy sima hétköznapra is, a színes szemfestékek és a feltűnőbb tusvonalak, és persze az öltözködésem is megváltozott. Nyáron hordtam sokat kalapot és végül is tetszett az embereknek, de kicsit ki is lógtam. De már nem zavar, szeretnék ősszel is így tenni a lehetőleg nagy kalapgyűjteményemmel. Nem éppen ezért írtam a bejegyzést, de köszönöm amiért felhoztad ezt a témát, mert fontos hogy bátrak és magabiztosak legyünk! :)

      Törlés

09 10