2013. október 15., kedd

OPI körömlakkok 1200 Ft-ért!





Sziasztok! Szuper hírem van! A Müllerben egész októberben 20%-os akcióval vásárolhattok Opi lakkokat, a kupont online, illetve az üzletekben lévő újságokban találjátok meg. Ami még jobb, hogy  kedvezmény a leárazott lakkokra is vonatkozik! Jelenleg az Euro Centrale kollekció tagjait 1500 Ft-ért, a kuponnal együtt pedig verhetetlen, 1200 Ft-os áron vásárolhatjuk meg! Én tegnap kérdeztem meg egy eladót, tőle vannak az információim, de a biztonság kedvéért azt ajánlom Ti is tegyetek így, biztos ami biztos.
Aki régóta vágyik egy Opi lakk után, vagy a kollekcióból volt kiszemeltje, itt a remek alkalom a beszerzésére! :) A My Paprika Is Hotter Than Yours-ról itt írtam, és persze magyar és külföldi blogokon rengeteg képet és értékelést találhattok a kollekció tagjairól. Az én kedvenceim: My Vampire Is Buff: sárgás-fehér nude; Suzy's Hungary Again: világos pink; Polka.com: kék-lila-rózsaszín glitterek.



Ti melyik színt vennétek meg, vagy melyiket ajánljátok vásárlásra? :)



5 megjegyzés:

  1. A Glamour napokon vettem meg az Eurso Euro nevű lakkot. A kupon elvileg nem vonatkozott az akciós termékekre, gyakorlatilag nálam simán lehúzták. :) Életem első OPI lakkja, kb csak 20 percet álltam az állvány előtt, hogy ezt, vagy a You're Such a Budapest-et hozzam el.
    Köszi, hogy szóltál, lehet, hogy visszanéztek a héten a Müllerbe! :P :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azzal a lakkal én is nagyon szemezek egy ideje. De az Alpine Snow-t vettem meg, mert már nagyon szerettem volna egy fehér lakkot, és ez aztán tényleg hófehér! :) Aztán lehet hogy még én is elcsábulok, annyi szép szín van ebben a kollekcióban....:D Szerintem ennyiért szinte bűn otthagyni őket, ugye?! ;)

      Törlés
  2. hát ez nagyon szuper kis akció :)

    VálaszTörlés
  3. Tök jó :) Annyira kár, hogy nekem még csak a közelemben sincs Müller :((

    VálaszTörlés

09 10