2013. október 10., csütörtök

Manna Ében arctisztító fekete szappan / Teszt, Tapasztalatok









Még nyár elején rendeltem a Manna Ében fekete szappant, azt remélve sokat fog majd segíteni a problémás bőrömmel vívott csatákban. A leírása éppen ezt ígérte, úgyhogy nagy reményekkel kezdtem el használni. Azóta teljesen el is fogyott, így épp itt az ideje, hogy megosszam veletek a tapasztalataimat. :)



A külsőségek. Ez a szappan aztán tényleg fekete és matt, egészen különleges, igazából nagyon szép! Állagra tömör, illata nincs, illetve talán kicsit a szénre emlékeztet, ami nem meglepő hisz ez adja a színét. Vízzel érintkezve könnyen habzik amire érdemes odafigyelni, mert megfoghatja a ruhákat, törölközőt.
Összetevők. Teljes egészében természetes anyagokból készült: 4-féle olajat, shea vajat, és orvosi szénport tartalmaz. 
Használat. Reggel és este, egy kevés langyos vízzel felhabosítva, tulajdonképpen olyan mint egy habzó arclemosó. A habja kicsit fekete ami eleinte fura volt kicsit, de hozzá lehet szokni. A szappanos lemosást követően fontos, hogy alaposan öblítsük le az arcunkat! Szembe kerülve eléggé tud csípni, erre érdemes odafigyelni, higgyetek nekem!:) 

Még nem használtam ezelőtt szappant arclemosóként, ezért kezdetben picit fura volt, de hamar hozzá lehet szokni. Langyos víz, egy kis hab, szemre vigyázni, alapos öblítés és kész is. Lemosás után picit húzódott a bőröm, és szárított is, de tiszta és puha érzést hagyott maga után. 
Ami nagyon fontos, hogy nem olyan termékről van szó ami az első használat után tesz csodát, egy-két hét szükséges ahhoz hogy teljesen kifejthesse a hatását. Ebben az időszakban előfordulhat, hogy a bőr állapota még rosszabbnak tűnik mint előtte, ennek oka a méreganyagok távozása, ami bár lelombozó lehet, végül megéri. Ezen a folyamaton én is átmentem, de nem volt annyira vészes vagy kellemetlen, és két hét után valóban sokkal szebb, tisztább, egészségesebb volt a bőröm, annyira, hogy még alapozóra sem volt szükség, ami az én zsíros, problémás bőrömmel szökőévente egyszer történik meg. Meggyőző!:) De sajnos, mint mindenhez ami hat, a bőröm ehhez is hozzászokott és a hatékonysága kicsit visszaesett a használat vége felé, bár ekkor is nagyon jól működött mint arctisztító, csak az a "wow" hatás múlt el. 
A szappan ( 90 g ) napi kétszeri használat mellett kb. két és fél hónap alatt fogyott el, ami egész jó eredmény! :) A tárolásra érdemes odafigyelni, mindenképp olyan helyre kell tenni, ahol megfelelően tud szellőzni!
Összességében nagyon örülök hogy megrendeltem az Ében szappant. Érdekes tapasztalatokat szereztem, egészen más az arctisztítás egy ilyen termékkel mint a szokványos arclemosókkal. A hatása is kiváló volt, azt viszont sajnálom hogy esetemben ez nem volt tartós. Ha valaki ki szeretné próbálni, azt mondom bátran rendelje meg, az ára igazán nem vészes, a Mannaszappan munkatársai nagyon kedvesek és nem utolsó sorban maga a szappan nem csak szép, hatékony is.
A rendelés menetéről, tapasztalataimról itt olvashattok: Mannaszappan rendelésem
További info, Manna termékek: http://mannaszappan.hu/



Ha további kérdésetek van, írjátok meg bátran! Illetve ha próbáltatok hasonló terméket vagy éppen ezt, örülök ha megosztjátok velünk a tapasztalataitokat!



Köszönöm hogy itt voltatok,
 Szabina :)



3 megjegyzés:

  1. Én is megrendeltem ezt a szappant, meg még egy 3dbos szettet is+ még egy szappant :D szülinapomra kaptam a páromtól, még nem kezdtem el használni, kivárom a szülinapom pontos napját :D és onnantl kezdem :) Kicsit félek a méregtelenítős időszaktól :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez de aranyos hogy a szülinapodig nem használod őket, nagy akaraterő kellhet hozzá!:D Nem tudom mikor lesz pontosan, de akkor Boldog Szülinapoooot! :) Én is tartottam tőle, de jobb volt hogy leírták ezt a folyamatot, mert tudtam, hogy ez csak jót jelent. És nem volt vészes egyáltalán, kb. 1 hétig tartott és utána nagyon szép lett a bőröm. Kíváncsi vagyok neked mik lesznek a tapasztalataid! :)

      Törlés
  2. Én az Ében arctisztító szappan mellet a Tündérkert szappant is megrendeltem és kipróbáltam. Először a Tündérkerteset használtam el, most az Ében van folyamatban... Nekem a kettő közül mind hatásban, mind illatban és úgy általában a Tündérkert nyert. Ha van kedved, próbáld ki azt is! :)

    VálaszTörlés

09 10