2013. október 28., hétfő

Shopping / Glamour-napok, ASOS, The Body Shop, Yankee Candle, Névnapi ajándékok



Sziasztok! Elég sok minden összegyűlt az utóbbi időben, a Glamour-napokon vásároltak, ma az ASOS rendelésem is megjött és névnapom alkalmából is megleptek néhány szuper dologgal. ^-^ Ezeket szeretném megmutatni nektek, és majd egy másik körben a ruhákat, cipőket.


Névnapi ajándékok a gyönyörű rózsákkal. Könyv, csoki, parfüm, testápoló, sminktermékek, úgy tűnik jól ismernek. ^-^ Mindent köszönök! :D


Glamour-napi szerzemények néhány ajándékkal és lakkal. A Tony&Guy hajzselé kakukktojás, de a Glamour-napok nem csak a lányoké, a párom is "kapott" néhány dolgot. :) Minden egyes darabot imádok erről a képről és nagy részüket le sem lehet robbantani rólam! :D Az új The Body Shop Smoky Rose parfüm is az ajándékok közt volt, valami csodálatos illata van, tökéletes őszi-téli hangulattal. 


A Yankee Candle-től két mintagyertyát vettem, Autumn Blissful & Vanilla Chai,  és egy hozzájuk kis tartozó tartót, mert olyan aranyos. :) Ahogy látjátok az egyiket már be is vetettem. Elég sok helyen lehet már találkozni ezekkel a csábítóan illatozó gyertyákkal, csak győzzünk választani közülük! Legközelebb a tart-okat fogom kipróbálni, rengeteg jelöltem van már, de tippeket is szívesen várok! :) 


A könyvet szintén névnapomra kaptam és azóta le sem tudom tenni. Nagyon tetszik a filozófia amit az író igyekszik átadni, remek tippeket ad, a könyv hangulata eközben könnyed és szórakoztató, sőt még szuper receptek is vannak benne! ;) Plusz pont, hogy angolul olvasom így még a nyelvtudásomat is ápolom miközben remekül szórakozom. :) A sapkát az ASOS-tól rendeltem, igaz hogy kicsit későn és megcincálva érkezett meg ( posta....) de a lényeg hogy ideért és élőben is nagyon tetszik. :)



Néhány dolog persze kimaradt, de mivel azóta sikerült vásárolni még ezt meg azt nagyon érik egy újabb shopping poszt....:D Például megérkezett a Dove legújabb termékcsaládja a Sytle&Care amiben többek közt egy száraz sampon is helyet kapott, amit természetesen muszáj volt kipróbálnom! :P

Igyekszem minél hamarabb tesztekkel is jelentkezni, ha valamire kiváltképp kíváncsiak vagytok, vagy kérdésetek van a posztban szereplő termékekkel kapcsolatban, írjátok meg bátran!



Köszönöm hogy itt voltatok,
Szabina



13 megjegyzés:

  1. Yankee Candle O.O Én már a 4. gyertyámat égetem, talán október elején nem is emlékszem már rá.
    Az jól látom,hogy a kakóvajas TBS? Uh nekem nagyon nem jött be az illata, most is itt figyel mellettem, szegényt be kellett fognom kézkrémnek:(
    Boldog Névnapot utólag :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ^-^ Nekem még ez az első sem égett le, de biztos veszek még a téli illatokból is, jó pár kiszemeltem van. :) A testvaj a kakaós, igazából ajándékként járt 6000 Ft feletti vásárlásnál és a választható illatok közül ez tetszett a legjobban. Kicsit fura volt elsőre, de felkentem, járkáltam egy kicsit "benne" és végül tetszett magamon az illata és jó puha volt tőle a bőröm. Tudom hogy ez egy megosztó darab, és sokaknak nem jön be, de uyge ízlések és pofonok. Szerintem a hidegebb időhöz majd nagyon jól fog passzolni.:)

      Törlés
    2. Kipróbálom megint, hátha most jobban megtetszik magamon is, igazából a legnagyobb visszatartó erő az volt hogy a Párom jobban utálta az illatát mint én :D Mert igazad van abban télen tényleg jobb, legalábbis remélem, én az ilyen közép melegben próbáltam ki :)

      Törlés
    3. Mert amúgy kézkrémnek nagyon sajnálom használni :S Pocsékolásnak érzem, még akkor is ha akciós volt még tavasszal, no már nem offolok, csak ezt elfelejtettem hozzátenni :)

      Törlés
    4. :D Lehet hogy tényleg megéri tenni mégy egy próbát, a hidegebb időben más illatokat kedvelünk, tavasszal én sem ezt választottam volna ( csak ha akciós :P ). Érdekes kézkrémként nem is tudom elképzelni, ahhoz nekem már túl nehéz, zsíros. Az én páromnak tetszett, azt mondta hogy nem kakaó, de jó illata van. :D Írd majd meg hogy így második körben mire jutottál vele! ;)

      Törlés
  2. A rózsás kép csodaszép!!! YC-illatok közül nekem a Cranberry Chutney és a Chamomile Tea a kedvencem eddig :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt a képet én is nagyon szeretem. ^-^ Nagyon jól hangzanak, a kamillás érdekes lehet, biztos megszagolom legközelebb. Te mit ajánlanál, gyertya vagy tart?

      Törlés
    2. Eddig csak mintagyertyát és mécsest használtam az egyszerűség kedvéért, de van, aki a tartokra esküszik. Majd beszerzek egy jó kis párologtatót, és akkor azokat is kipróbálom :-)

      Törlés
  3. A Yankee Candle gyertyák közül nekem most Az Autumn Blissfull a kedvencem, de a Salted Caramel, a Vanilla Cupcake és a Soft Blanket is nagyon jó. Ezeknek 1-1 darabját már elpárologtattam (4be törtem a tartokat). Én a Tartokból táraztam be, egyszerűbbnek tűnt a használata. :D

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű az a rózsa! :)
    A Rimmel lakkot én is szeretném, egyszer már majdnem megvettem, de akkor úgy éreztem, hogy már annyi lakkom van, hogy bűnt követek el azzal, hogy megint veszek egy újat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon szerettem már réges régóta, de mire eljutottam egy nagy Tesco-ba már nyoma sem volt. Ezért mikor megtaláltam már gondolkodás nélkül tettem a kosaramba és persze nem bántam meg, csodaszép! :) Egy új lakk sosem rossz ötlet, főleg nem egy olyan amihez még hasonlód sincs (legjobb indok).... ; )

      Törlés
  5. boldog névnapot! :)

    YC mánia nálam is van, minta gyertya szimpatizáns vagyok, most épp mangós ég. Előtte cranberry chutney-om volt (kevésbé illatos fajta), illetve a főfőfőfő kedvenc, a honey&spice (extra illatos, imádom). A tart számomra macerásabbnak tűnt, bár a mixelhetősége nagyon jól hangzik! Mécseseket is vettem már, azok is beváltak, most épp egy akciós tropical fruitosot hoztam el pénteken. :) csak a régi sok ikeás mécsest kellene elhasználni, de már elkezdtem bevinni őket az irodába és ott pirománkodok velük. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ^-^
      Ahogy látom hasonló mértékű "gyújtogatók" lehetünk, főleg ilyenkor muszáj hogy legalább egy mécses égjen körülöttem. Olyan meleg és otthonos érzés ha ég egy gyertya a közelben és engem meg is nyugtat. :) A honey&spice nagyon jól hangzik, legközelebb tuti megnézem magamnak, köszi a tippet!;) Én is azért vettem elsőként gyertyát mert a tart-ot kicsit macerásnak éreztem, de azért kíváncsi is vagyok rá, szóval legközelebb jönnek velem. :D

      Törlés

09 10