2013. október 6., vasárnap

ASOS suede leather cap 11 euróért? Hell YEAH!:)






Sziasztok! Elcsábultam, leadtam az első ASOS rendelésem!:) Ennek a bőr siltesnek nem tudtam ellenállni, persze ehhez az is nagyban hozzájárult, hogy harmadára  volt leárazva. :D Nagyon kelendő volt, nincs is már fent az oldalon, de szebbnél szebb darabokkal találkozhattok a leárazott termékek közt. ;)
Érdemes tehát ellátogatni az oldalra, én pedig megírom majd ez első rendelésem során szerzett tapasztalataimat, amint megjött a sapi!:)


Nektek hogy tetszik, Ti megrendeltétek volna?

Kössz, hogy itt voltatok, 
Szabina :)


6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Én nem rendeltem volna meg. Sapkánál se mindegy a méret és bevetetni se lehet belőle ha nagy esetleg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de szerencsére vissza lehet küldeni, és állítható a sapka. :) Engem is ez tartott vissza eddig a rendeléstől, illetve hogy nem tudom érezni az anyagot, de sokaknak bejött, most volt itt az alkalom hogy tegyek egy próbát én is. Csak nincs az átlagostól annyira eltérő búrám! :D

      Törlés
  2. Nagyon jól néz ki! Én szoktam az Asostól rendelni és eddig minden rendben volt mindig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem nálam is így lesz, mindenesetre biztató amit írtál. :)

      Törlés
  3. Én a cicafüles, fekete sapival szemezek egy ideje :D Én 1 hét alatt megkaptam, de a csomag nyomonkövetése felületnek ne higyjél, mert nekem a kiszállítás napján még a szortírozási depóban van-állapotot mutatta.
    Képeket kérek szépen, hogyan áll Rajtad a sapesz! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pénteken rendeltem, remélem a héten megérkezik! :) A cicafüles sapkák annyira aranyosak, sokat láttam itthon is az üzletekben, de nálam a füleknél a határ, bár itthonra talán...:D Abban biztos lehetsz, hogy megmutatom majd a sapit! ;)

      Törlés

09 10