2013. október 17., csütörtök

Lakk / Opi - Alpine Snow









Sziasztok! A fehér-köröm trendet úgy éreztem nem hagyhatom ki, így én is beszereztem egy valóban hófehér lakkot. Persze manikűrök készítéséhez is alapkellék, plusz remek akciók vannak mostanában, így nem kellett sokat gondolkodnom melyiket válasszam, az Opi Alpine Snow-ja lett az én fehérem. :)


A színe nagyon intenzív, feltűnő, teljesen fehér. Nekem is kellett egy-két nap hogy hozzászokjak, de sikerült és végül is nagyon tetszik az intenzitása. Az első réteg elég csíkos és kissé csúnyácska, de nem kell megijedni, a második már tökéletesen fed és csíkoknak nyoma sincs, gyönyörű, egyenletes felületet kapunk! Ez nem semmi, főleg egy fehér lakk esetében! :) Az ecsete nagy és sok festéket vesz fel, talán túl sokat is, erre érdemes odafigyelni. A finishe önmagában is elég fényes, de fedőlakkal lehet fokozni, ami persze a tartósság növeléséhez sem árt. ;) Egyetlen negatívumként a hosszú száradási időt tudom megemlíteni, de hát valamit valamiért! :) A felvitelnél kicsit óvatosabbnak kell lenni, ennél a fehérségnél aztán minden apró hiba látszik. Tatrósságát tekintve, fedőlakkal 3 napig bírta minimális pattogzással, mosogatás, hajmosás, takarítás és vásárlás mellett. Ez azért nem olyan rossz teljesítmény! :)
Persze nem bírtam ki és felkentem a Flormar Icy Topját a gyűrűsujjamra, és szerintem irtó jól néz ki! Még a barátomnak is tetszett, pedig ő aztán ritkán veszi észre az ilyesmit...:D
Nem is tudom miért nem jött hamarabb divatba a fehér lakk, olyan elegáns, tiszta, feltűnő és visszafogott egyszerre, sikkes és ami a legjobb, mindenhez megy! :) Ezért is, meg persze a minőségéért is csak ajánlani tudom  az Alpine Snow-t, azoknak akik a trendet követve önmagában, és azoknak is akik manikűrök alapjaként szeretnék használni! ;)

Az Opi lakkokat a Douglas-ben és Müller-ben tudjátok beszerezni, 2990 Ft-os áron, a Müllerben egész októberben 20%-os kedvezménnyel ( info ). 



Ti hogy álltok a fehér-lakk trenddel, viselnétek önmagában ezt a színt?


Köszönöm hogy itt voltatok,
Szabina :)




7 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó színe van, nekem is nagyon tetszik, vannak olyan fehér lakkok amik kiverik a szemem, de ez nem olyan :) Jó ötlet volt a gyűrűs ujjadra Flormar lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy feltűnő is és van van benne finomság is, az biztos hogy nagyon lehet ezért szeretni! :) A Flormar-ral szerintem is nagyon klasszak együtt, lehet holnap még felkenem az összesre.^-^

      Törlés
  2. szerintem ez az egyik legszebb fehér lakk amivel találkoztam. imádok ezzel dolgozni!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokszor láttam nálad is, és egyre inkább úgy éreztem, nekem ez a lakk kell! :) Nem csak önmagában nagyon szép, de inspirál is, már egy csomó manikűrt elképzeltem vele ahogy nézegettem. ^-^

      Törlés
  3. O, pont ezen a lakkon gondolkodom már egy hónapja.. azt hiszem most meggyőztél, hogy kell :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök! ^-^ Én is sokat gondolkodtam rajta, de végül is egy jó fehér lakk minden lánynak kijár, ugye?!!! :D

      Törlés

09 10