2013. október 9., szerda

Glamour-napok 2013 október - a lista




Sziasztok! Már csak 2 nap és kitör a nagy vásárlási láz! ;) Ezért én is összeállítottam a kis listám, legalábbis egy részét, smink- és szépségápolási termékeket, amiket a hétvégén szeretnék beszerezni. Szerintem nagyon fontos, hogy céltudatosan induljunk el otthonról, így nem kap el minket a vásárlás szele és tényleg azt vehetjük meg amire szükségünk van, vagy éppen régóta vágyunk. 
Íme az én terveim. :)





Max Factor 2000 Calorie: a kedvenc szempillaspirálom, ennél jobbat még nem találtam. Rendszeresen ilyenkor szoktam megvenni, alapáron picit drága. Elválasztja a pilláimat és szuperdúsak lesznek tőle, többen kérdezték már hogy műszempilla van-e rajtam. Mindenkinek csak ajánlani tudom! ;) kb. 2500.- / kb.1250.-

Clinique Chubby Stick Intense Grandest Grape: hidratálás, kényelmes viselet és intenzív szín, ezért szeretem annyira a chubby stickeket. Le sem merem írni mennyi van, de ezt az árnyalatot még muszáj az őszi-téli szezonra való tekintettel! :) Lilás-bordó, középsötét szín. 5200.- / 3200.-

Maybelline Color Tattoo Metallic Pomegranate: A kis kollekciómból már csak ez az árnyalat hiányzik a teljességhez, legalábbis az itthoni kínálatból. Burgundi-arany krémes szemfesték, extra tartós, önmagában vagy alapként is megállja a helyét. Azt hiszem ez elég indok a vásárlásra. :)   1700.- / 850.-

Maybelline Master Shape Brow Pencil: már elhasználtam egyet és nagyon megszerettem. Könnyű vele a formázás és a géles formulának köszönhetően a helyén tartja a szemöldököt. A végén lévő kis fésűt még mindig használom, olyan jó!:) 2000.- / 1000.-

Opi Alpine Snow: a fehér lakk trend nagyon csábít, plusz egy jó fehérnek minden lány lakkgyűjteményében ott a helye, alapként neon lakkok alá, vagy manikűrök készítéséhez. 3000.- / 2400.-

?: azért spontánnak is ér lenni, lehet hogy még valami bekerül a kosaramba :)




La Roche-Posay Cicaplast ajakbalzsam: az ajkaim ramaty állapotban vannak, nagy reményeket fűzök ehhez az ajakbalzsamhoz. Bár a márkát ismerve biztos vagyok benne hogy nem fogok csalódni! 1200.- / 960.-

La Roche-Posay Cicaplast kézkrém: ez főképp a barátomnak lesz, a hidegebb időben hajlamos a keze extrém módon kiszáradni. Eddig semmilyen kipróbált kézkrém nem használt rá, remélem ez be fog válni, főleg mert éppen az ilyen esetekre lett megalkotva. Azért én is kipróbálom majd. :) 1700.- / 1360.-

Lee Stafford Argan Oil: a hajam valamiért rettenetesen száraz, minden balzsamozás és szokásos ápolás ellenére. A Krémmánián nagyon jó értékelést kapott ez az olaj, remélem segíteni fog a probléma megoldásában és a hajvégeim ápolásában! az árát nem tudom, 20 % kedvezmény lesz rá érvényes

?: itt is hagytam teret a "meglátni és megszeretni elvnek" :)



Ez lenne az én Glamour-napi listám, legalábbis az egyik fele, a ruhák, cipők és kiegészítők terén is van egy két ötletem. :) De attól hogy valami felkerült ide, nem biztos, hogy meg is veszem, egy lista sincs elvégre kőbe vésve, inkább egyfajta útmutató az üzletek végtelen polcai között való bolyongás során. :)


Nagyon szívesen olvasnám ti mit terveztek beszerezni a hétvégén! Jöhetnek az öletek és vélemények! 

Köszönöm hogy itt voltatok, 
Szabina ^-^




2 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon jó dolgokat gyűjtöttél össze, én is pont a hét elején irtam listát: http://fairyland088.blogspot.hu/2013/09/glamour-napi-wishlist-es-tippek.html
    Nálam az OPI és a Chubby stick teljesen kimaradt, mert nincs müller sem clinique a közelben.. azért a Douglasban reménykedem, h lesz 1-2 jobb akció :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Idén próbálom visszafogni magam és tényleg azt megvenni amit használni is fogok vagy nagyon vágyom már rájuk. :) A Te listád is nagyon klassz és a tanácsok is, hasonló kis útmutatót talán majd én is írok, viszonylag sok Glamour-nap van már mögöttem. :D Biztos vagyok benne hogy a Douglas-ben is találsz majd egy-két leárazott kincset! ;)

      Törlés

09 10