2012. szeptember 4., kedd

Új Maybelline Colorama lakkok / 103 és 652

Megérkeztek az új Maybelline lakkok a kedvenc Rossmannomba, ráadásul akciósan, és mivel már annyi szép promóképet láttam róluk, nem hagyhattam ki a lehetőséget. Kezdetnek 2 lakkot vettem, egyet az én, másikat a barátom kedvéért, mert neki az tetszett. :) Mutatom is az újoncokat.




Sajnos az új kiadású lakkok nem kaptak fantázianevet, csak számot, ezek: 103 és 652. Én szeretem ha nevén nevezhetem a dolgokat, ha sminktermékről vagy körömlakkról van szó különösen. :) El is kereszteltem ezt a kettőt, a 103-as Dark Blue, a 652-es Dirty Green lett, az én számomra legalábbis. Na tessék Maybelline, neveket a lakkoknak, különben ez lesz belőle! :)

Új széria, új forma. Nem csak a színskála, a külső is megváltozott, és szerintem előnyösen. A pici cseppalakú üvegtől sokszor volt olyan érzésem mintha maga a termék is kicsit gagyi lenne, és picit kislànyos is. Ennek az újnak szép, modern határozott alakja van, meg nèmi súlya is. Egyszerű és nagyszerű. Viszont a mennyiség csökkent, az eddigi 7,5 ml helyett 7 ml-t kapunk. Nem nagy különbség, talán még előnyös is lehet, hamarabb el lehet hasznàlni.

Új színek. Már a promóképek is nagyon ígéretesek voltak, engem a valóságban sem ért csalódás, annak ellenére, hogy a képeknek nincs sok köze a valósághoz. Kerestem az előre kinézett árnyalatokat, nem találtam, azt mondjuk ki lehet találni melyikre gondoltak.  De gyönyörű színekkel állt elő a Maybelline és ez a lényeg.

Tartósság: 3 nap gond nélkül
Ecset: szélesebb a réginél, közepes, lehetne nagyobb is
Száradás: 2-3 perc
Fedés: Dark Blue 2 , Dirty Green  már egy rétegben is tökéletes


Képek :



103 / Dark Blue :


2 rétegben fedőlakk nélkül



Matt fedőlakk + Night in Vegas

652 / Dirty Green :








2 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon szép szín mindkettő. Én is néztem ezeket a lakkokat, de 799-ért kicsit drágának ítéltem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem megérik az árukat, a zöld az istennek sem akart lekopni a körmömről! :) Egyébként a Rossmanban akciósan meg tudod venni most 599 Ft-ért,az aktuális akciós katalógusban megtalálod, lehet hogy ez már megéri ;)Én ma is vettem egyet.
      Te írtad az első kommentet, KÖSZÖNÖM!

      Törlés

09 10