2012. szeptember 7., péntek

ÚJ Essence colour & go



Már kapható a Rossmannban a megújult colour & go család néhány tagja, a sok fotó után már én is nagyon kíváncsi voltam rájuk, elsőnek ezt a kéket hoztam el közülük, A fiút a szomszédból ( The boy next door) :)


Új külső. Nekem jobban tetszik az új üveg alakja, viszont a kupakja eléggé félresikerült. Bumszli műanyag, a tetején egy kis e betűvel, olyan játék hatású lett emiatt. Ami pozitív lehet benne, hogy a kupak a körömlakk színével megegyező, így a fiókban könnyen azonosítható bármelyikük. Kis vigasz, lehetett volna az új design kicsit elegánsabb, igaz, nem ez a lényeg.

Állag, ecset. A lakk amit választottam nagyon sűrű, nem is találkoztam még ilyennel, a színe is elég "tömény", ezzel a szóval tudom leginkább kifejezni. Az ecset nekem már túl széles, egy húzáshoz kevés, a széleknél nagyon kell ügyeskedni hogy ne menjünk ki a köröm vonaláról, kicsit körülményes volt festeni velem, legalábbis nekem. (Mondjuk nem vagyok egy Michelangelo) :) Számomra a lekerekített vég is megnehezítette a festést, de van aki meg pont ezt szereti.

Fedés. Már egy rétegben is megállja a helyét, egyáltalán nem csíkoz, de szerintem kell a 2 réteg, mert néhol elvékonyodott, alig, csak nagyon közelről láthatóan, de a tudat zavaró lehet. Arra azonban nagyon kell figyelni, hogy mennyi lakkot viszünk fel, ugyanis az ecset óriási mennyiséget tud tartalmazni, jól le kell húzogatni róla a felesleget. Ha nem így teszünk, a vastag lakkréteg miatt buborékok jelennek meg, ahogy ez nálam is történt. Rettentő zavaró, mikor az óvatosan kifestett körmöt azok a fránya kis buborékok rontják el.

Száradás. Lemértem, 5 perc rétegenként. Miközben száradt, számolgattam kicsit. 4 x 5 perc az barátok közt is 20, fedő- és alaplakk nélkül. Ezekkel együtt 30, plusz a javítás ha csak nem tudunk hibátlanul körmöt festeni. Colour & go  after 40 minutes, akár lehetne ez is a lakok neve. :) Jó, azért olyan nem létezik, hogy 5-10 perces körömfestés gyönyörűen, semelyik márkánál, le kell kicsit ülni ehhez, mind tudjuk.

Ár: 499.- ezért az összegért 8 ml lakkot kapunk. Sajnos nem találtam meg, de az egyik blogon kiszámolták, hogy árban így kedvezőbb a ml / ár arányt nézve, de szerintem jó volt az a kis szimpatikus kiszerelés.

Ha valaki már nagyon ki akarja próbálni az új lakkokat, siessen ahova én járok ott 2 nap múlva már hűlt helyüket sem találtam! :) Ez az égkék lakk például tökéletes nyárbúcsúztató lehet.









1 megjegyzés:

  1. What a gorgeous nailpolish! The colour is really stunning and I relly love this shade! Wow! Thumbs up!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    VálaszTörlés

09 10