2012. szeptember 14., péntek

She + Essence



A borongós időhöz egy kis szürke manikűr. 

Mindét lakkot leárazva vettem, így a She 400.-, az Essence pedig 99 Ft-ba került. Egyébként teljes áron nem biztos hogy bármelyikük is a kosaramban landolt volna. Ezek az édes őszi leárazások! :)



Ez a második She lakkom, és most sem kellett csalódnom. 2 rétegben tökéletesen fed, könnyű szépen festeni az ecsetével, annak ellenére hogy elég vékony. Már alig vártam hogy kipróbálhassam ezt a színt, az üvegben nézve elég ígéretesnek tűnt, mostanában nagyon tetszenek a szürkés, sötét árnyalatok is. 



És már a körmeimen, nekem nagyon tetszik, szürkés-sötétzöld tele nagyon apró arany csillámokkal. A gyűrűsujjamra az Essence luxury secret lakja került, amit 99 Ft-ért szereztem be, és milyen jól tettem! :) Egyébként is vágytam már egy szép ezüst lakkra, és bizony szép is, ezüst is. Egy rétegben is tökéletesen fed, gyorsan szárad, szeretem.
Igazából nem vagyok egy körömdíszítő mester, ( még :) ), de gondoltam egy próbát megér a két lakkot pöttyözés formájába összeházasítani. Most ez született belőlük, de közben egy csomó más ötlet is eszembe jutott, talán jobbak is, matt fedőlakk, csíkok, pikkelyek... majd legközelebb. Egyébként félhomályban egész jól mutat ahogy az ezüst pöttyökön megcsillan a fény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

09 10