2012. szeptember 12., szerda

Maybelline Color Tattoo / bronz


Végre én is beszereztem a Color Tattoo-k egyikét, régóta vágytam már rá, azután hogy annyi jót olvastam róla a itthoni és külföldi blogokon. Sokan megmutatták már, azért én is írok róla, hátha valakinek még ez az egy lökés hiányzik ahhoz hogy megvegye. :)


A Maybelline nem ígér mást mint, 24 órán át tartó intenzív színeket egy tetoválás szívósságával felvértezve, és mindezt krémes szemfesték formájában tálalja. Az biztos, hogy már első hallásra is csábító a dolog, kérdés, hogy ez tényleg így működik-e a valóságban. Igen, így. :)  Én is csak dicsérni tudom, reggel felkenem, a színe semmit sem kopik, és nem kíméltem, aludtam, egyetemen előadást hallgattam, buszoztam, aztán monitort bámultam, stb. de tökéletesen tartja magát, fényes marad, nem csúszik el. Persze ez a termék sem tökéletes, sietni kell a satírozással, mert ha egyszer megkötött, nem lehet megmozdítani és viszonylag vékonyan kell feltenni, mert vastagon rugalmatlanná válhat, ezért  redőződhet a szemen a festék.


Itthon a Rossmannban és a DM-ben is lehet kapni 1800-2000 Ft-ért, sajnos Magyarországon nem érhető el a teljes színválaszték, sőt a név és az árnyalat is különbözik a más országokban forgalmazottaktól. A Maybelline honlapján jelenleg 10 színt találhatunk meg mint forgalomban lévő árnyalatot, és két videót is, amiben tippeket adnak hogyan használjuk a szemfestékeket. A Color Tattook olyannyira meghatározóvá váltak, hogy a Maybelline őszi sminktrendjeiben is nagy hangsúlyt kapnak. Ezeket a Makeup Blogon meg lehet nézni, csodaszépek: 


A szemfesték önmagában is megállja a helyét, hiszen intenzív, gyönyörű színekben kapható, így tényleg szupergyors és mutatós sminket dobhatunk össze vele. Ugyanakkor alapnak is kiváló, ezen biztos minden por állagú / préselt festék fennmarad. És nem utolsó sorban ki lehet próbálni tusként is, ha belegondolunk egy klassz többfunkciós terméket kapunk, így már nem is tűnik drágának. Én a bronz mellett döntöttem, de az ezüst és a fekete is nagyon csábít, esetleg az arany, a lila és a türkiz maradjon a nyárnak. :)



Képek:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

09 10