2012. szeptember 26., szerda

Catrice Cucuba - pigmentek


Na a többnapi teszt után, eljött a bejegyzés ideje. A Catrice Cucuba kiadása tetszett már a promóképeken is, a neten látott tesztek után meg pláne. Így hát elzarándokoltam a Catrice pulttal rendelkező Müllerekbe, és beszereztem a legjobban tetsző darabokat. Akkor jöjjön egy kis nyári hangulat az őszbe! :)

Cucuba limitált kiadás: A Catrice Havanna hangulatát idézi meg a szeptemberi limitált kiadásával, az ötvenes évek pasztell Chevrolet-i és Cadillac-jei, és persze a salsa ihlette ezt a mini kollekciót. Ehhez híven a kiadásban olyan színek kaptak helyet, mint a meleg bronz és barna, a korall, a sárga és a mentazöld.

Az biztos, hogy nagyon ígéretesnek hangzik, még ha kicsit késve is jelent meg így szeptemberben, de nem gondolom, hogy ezeket az árnyalatokat csak nyáron lehetne viselni. Persze a kollekcióról bemutatott képek nem fedik pontosan a valóságot, de még így is nagyon jól sikerült. Én nagy Kuba rajongó vagyok, nálam a téma már eleve telitalálat, így nem tudtam kihagyni ezt a kollekciót. Gondoltam hátha kapok legalább egy csipetnyit  abból a bizonyos havannai életérzésből. :)




Catrice Cucuba loose eyeshadows: ezek finom por állagú szemhéjpúderek, de sokan pigmentként utalnak rá, tulajdonságaik alapján én is inkább a pigment kategóriába sorolnám őket. Jól teljesítenek használat közben, tartósak és a fényüket is megőrzik a nap folyamán. Felvitelkor előfordul egy kis potyogás, de ez a por állagból adódik, és nem vészes a mennyiség. Sokkal intenzívebb hatást érhetünk el valamilyen színes alap használatával, színtelen alappal visszafogottabb, könnyedebb sminket kapunk. Ami nagyon pozitív ezekben a pigmentekben, hogy nincsenek tele óriás csillámokkal, és enélkül is gyönyörű fémes fényt kapunk. Nagyobb szemcsékből állnak, mint más pigmentek, nincsenek annyira finomra őrölve, egész érdekesen néznek ki. Lehet, hogy ez az oka, de kicsit több kell belőlük a tökéletes fedéshez, mint például az Essence vagy Sleek pigmentekből, de nem gondolom, hogy ez zavaró lehetne, így is nagyon jól teljesítenek. A csomagolásuk viszont nem sikerült túl pazarra, könnyű műanyag dobozka, a teteje barna, amin alig látszanak a feliratok. 





Havana Drum







Reggaeton





Swatch:

Itt a két Catrice, felül a Havana Drum, alatta a Reggaeton. Lehet látni a különbséget, a Havana Drum melegebb, egy kis arany beütéssel, a Reggaeton bronzosabb, barnább árnyalat. A szemeken viszont már nehezebb megkülönböztetni, próbáltam már egyszerre őket, és teljesen egybeolvadt a két szín. Alap nélkül vannak a kezemen, látszik, hogy jól pigmentáltak, az ígért fémes fény is kipipálva.


Készítettem egy kis összehasonítást más, hasonló árnyalatú pigmentekkel, pontosabban az Essence Smell the caramel és a MAC Dazzleray került a két Catrice mellé. 

Árnyékban; Dazzleray, Smell the caramel, Havana Drum, Reggaeton
Napfényben, ugyanabban a sorrendben
Ha győztest kellene hirdetnem, azt hiszem az Essence-t választanám. A képeken is látszik a krémes jellege, pigmentáltabb, kevesebb kell belőle, és könnyebb eloszlatni. Talán a finomabb por állag miatt. Tartósságban viszont a Catrice győz, a swatchok lemosásakor rendesen sikálni kellett őket, halványan még ezek után is megmaradtak, nap közben is jobban bírják a strapát.

Összességében, több napi tesztelést követően, nagyon örülök, hogy nálam landoltak ezek a pigmentek. Valamiért alapból rajongok ezért a formátumért, így ezt a két színt sem volt nehéz megszeretnem. Ehhez természetesen a minőségük is hozzájárult, nincs rájuk panasz, ezért az árért meg főleg! :) Mindenképp vessetek rájuk egy pillantást, szerintem mindenképp megéri beszerezni belőlük egy-két árnyalatot, engem még nagyon vonz a salsa cubana például. :) 

Ár: 945.- / db
Kapható: Catrice-t forgalmazó Müller üzletekben. Budapesten: Europeum - Blaha Lujza tér; Corvin Pláza -Corvin negyed. Az utóbbit ajánlom, a Blahán már majdnem teljesen üres a pult.

Mivel ilyen hosszúra sikeredett ez a bejegyzés, a lakkot egy másikban fogom bemutatni, de mutatok egy kis előzetest. :) Azt hiszem így már nem nehéz kitalálni, a Cucuba kiadás melyik lakkját választottam. ^-^





U.I.: külön köszönet a páromnak aki képes volt szombaton bekísérni csak azért a városba, mert én nem bírtam ki hétfőig a Cucuba kiadás nélkül. Ez két Müller végignézését, és sok sok swatchot jelent, szóval kijár neki ezért a köszönet! ^-^

2 megjegyzés:

09 10