2012. szeptember 16., vasárnap

ÚJ Essence pigment



Először a Müllerben láttam az új Essence pigmenteket, első látásra nem lett szerelem, túl csillogónak tűntek. De végül csak beadtam a derekam, és hazahoztam egy kis karamellt. :)

Amiért mégis vásároltam a pigmentekből: már furdalt a kíváncsiság, sokféleképpen fel lehet használni, az ára nem vészes.
A Smell the caramel volt az, amiben nem tengtek túl a csillámok, és amit a szememen is el tudtam képzelni. Furcsa, mert a blogokon mutatott swatchokon nem tűntek ennyire csillogónak, élőben mégis megijedtem egy kicsit, mert csak körömdíszítéshez nem vennék pigmentet, viszont mindennapi sminkhez túlzásnak találtam a csillogást.




Külső: A pigmenteket kis átlátszó műanyag tégelybe zárták, szerintem jól sikerült a design.Elől az essence és pigment felirat, a hátsó matricán fel van tüntetve az árnyalat, és a lejárat dátuma. A tégely teteje lecsavarható, alatta még egy kis fül gondoskodik róla hogy a por ne potyogjon a tetőbe. Ezt lehúzva találjuk az apró kis lyukakat ami a legjobb megoldás pigmentek esetén arra, hogy ne öntsük ki egyszerre az egészet. Jól ki van találva minden, az egyetlen hátrány az olcsó, pillekönnyű műanyag amiből a egész készült. Annyira gyenge, hogy vigyázni kell a csavarásnál nehogy összetörjük a tetejét, szóval csak óvatosan. :)



Nekem azért került a kis fül tetejére a porból mert már kibontottam, bocsánat :P A pigment nagyon finomra őrölt por, és kevés is elég belőle a használathoz, jól pigmentált, egyszóval nagyon jó a minősége az árához képest. Ráadásul igazi multifunkciós darab, mint tudjuk körömlakkot, szájfényt, és még sok mindent készíthetünk ezekkel a pigmentekkel, amihez a kellékeket is megtaláljuk az Essence pultokon.
Ez a szín nem egy erős, domináns árnyalat, inkább finom, visszafogott, gyönyörű selyemfénnyel. A neve illik hozzá, mindig mikor eszembe jut érzem a karamell illatát. :)



Kipróbáltam a szemhéjamon, tényleg kis ízléses sminket készíthetünk vele, nem túl látványos, viszont nagyon szép fényt ad a szemhéjnak, és mindezt csillámok nélkül. Munkahelyre, iskolába, vagy alkalmi sminkhez szuper választás lehet. Ahhoz képest hogy egy pigmentről beszélünk, nem nehéz vele dolgozni, természetesen potyog kicsit, de abszolút kezelhető.



Hát ennyit műveltem vele a szememen, nem nagy durranás, de az előző héten annyi erős sminket készítettem, hogy most tényleg csak a próba kedvéért tettem fel, néha pihennie is kell a szemhéjamnak a sok nyúzás után. A pigment alatt Essence I stage alap van, ezzel is szuperül tartja magát (már fél napja hiba nélkül). Tettem még belőle highlighterként a pirosítóm fölé is egy kicsit, erre is tökéletesen megfelel. A körmömön is kipróbáltam, a mostani piros Essence lakk fölé kentem belőle fedőlakkal. Ezt most nem mutatom meg, nem lett fantasztikus. :) Beszerzek egy tégelyt is, úgy könnyebb lesz a művelet, most csak rászórtam a pigmentet a körmömre és elkentem ecsettel. Jól mutat egyébként a kettő együtt, már egy csomó manikűr ötlet eszembe jutott, úgyhogy lesz még kísérletezés a pigmenttel. :)

Mindent összevetve ez a karamell is "finom". :) Sokféleképpen használható, az ára verhetetlen, egyszóval mindenképpen ajánlom a megvételét. Én sem tudom biztosra mondani, hogy más árnyalat nem jön velem hamarosan, majd keringek néhányszor még a pult előtt, hátha mégsem csillognak majd annyira. :) Ára: 849 Ft.


4 megjegyzés:

  1. Szuper, hogy végre valami tesztelte valamelyik Essence pigmentet! Köszi az infókat! :) Ezek után lehet, hogy én is benevezek egyre. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szivesen:DÉn is meglepődtem a kevés teszten, azt hittem rögtön le lesznek fosztva a pultok:) Én nagyon szeretem ezt az árnyalatot, ma is bevetettem az egyetemre:) A box of chocolate még csábít, csak azok a csillámok ne lennének!

      Törlés
  2. Szép színe van!Köszi a postot a termékről.Már én is nézegettem a polcokon, de nem mertem megvenni mert nem tudtam hirtelen mire jó.Szememre de alap nélkül látszódik-e nem mertem megkockáztatni.Egy alma zöld színű tetszett nagyon.De ha nagyon porzik akkor nem fogom szeretni inkább nem veszek ilyet jobban kedvelem a krémesebb szemhéjárnyalókat.

    VálaszTörlés

09 10