2012. augusztus 10., péntek

Rimmel 60 sec's - deliciously dark változatok

Egy sötét lakk, matt fedőréteg és néhány pötty, ezt hoztam ma össze. A deliciously darkot nem igazán használtam önmagában, a sötét lakkokkal még hadilábon állok, de annyira szép matt fekete körmöket láttam  több blogon is, hogy nem tudtam nem kipróbálni. Tegnap az InStyle facebook oldalán találtam egy szuper ötletet, amivel könnyen készíthetünk köröm pöttyözőt, úgyhogy mindjárt azt is kipróbáltam.




Készítettem képet matt fedőlakk nélkül is, hogy látni ehessen az eredeti színt, ami önmagában is jól mutat, aki szereti a sötét, fényes lakkokat abszolút tökéletes. Egyébként nem teljesen fekete, inkább feketébe hajló bordó-lila, nehéz meghatározni a színét, de sötét az biztos. A festés nem tökéletes, ezért elnézést kérek, a lakk és a változatai azért remélem tetszenek majd.



 A lakk egy rétegben nagyon csíkoz, kettőben viszont már tökéletesen fed. A képeken is lehet látni milyen magas fényű, a színét is sikerült jól elkapni, ennek nagyon örülök. Mattításra az Essence soft touch fedőlakkját használtam, amit mióta megvan mindenre rákenek. Mármint a lakkjaimra. :) Olyan kis finom elegáns lesz tőle minden szín, én legalábbis így látom, nagyon szeretem. Aztán a barátom által fabrikált házi készítésű pöttyözőmet vetettem be az eredeti színnel. Szerintem jól mutat saját matt-magán. :D



Könnyen és gyorsan el lehet készíteni, mégis mutatós és kicsit különleges is. Természetesen bármilyen lakkal lehet pöttyözni, a lehetőségek száma végtelen, ráadásul ehhez a sötét alaphoz szinte bármi passzol. Hajrá!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

09 10