2012. augusztus 15., szerda

Megérkezett a MUA rendelésem

Pontosan egy héttel a rendelés után megérkezett a várva-várt kis csomagom.Muhahahaaa :) Meg is mutatom mit találtam benne.



Csomagolás: A csomag valójában egy nagy alakú boríték volt, jó alaposan kitömve pukkanós fóliával, annyira, hogy a termékeket nem is lehetett érezni csak ha jól megnyomkodtam a pakkot. Én persze így is tettem, alig hittem el hogy ebben a kis puha csonagban minden benne van amit rendeltem. De benne volt :) Még több pukkanósba plusz átlátszó fóliába csomagolva. Egyszóval csillagos 5-ös a postázásért, alaposak és elővigyázatosak a MUA-nál, biztos volt már dolguk a
Magyar Postával : P A lényeg hogy minden tökéletes állapotban, érintetlenül érkezett (sok terméken ott díszelgett hogy new, és tényleg:) Néhány kèp:





Kicsomag után jött a nagy fényképezés, hogy mindent "szűzi" állapotban tudjak megmutatni. :) Egy hét várakozás után, amin keresztül minden nap 10-szer megkérdeztem a barátomat,hogy jött-e csomagom, ez nem volt könnyű, de sikerült jó képeket készíteni. Őszintén, rosszabb külalakra számítottam, annyira olcsó termékekről van szó, hogy alapból hozzáképzeltem a gagyi, kellemetlen tapuntású műanyagot. Nem mondom hogy a legjobb, legszebb, de egyáltalán nem gagyi. Még a barátom is azt mondta egész jó, szerintem is így van, a monok és a paletták tetszenek a legjobban. A palettákat kicsit nehéz kinyitni, ez zavaró, de a többi terméknél minden rendben, jól záródnak a rúzsok is.
Sok a szöveg, következzenek a képek:




Heaven and Earth paletta

Undressed paletta

Lipstick nectar, shade 6 ; lipgloss shade 4

Pearl eyeshadows shade 7, 12

Eyedust shade 6

Minden darab tesztelés alatt, a héten biztos ezekhez fogok először nyúlni, kíváncsi vagyok mit lehet kihozni a MUA-ból. Eddig jók a tapasztalatok, remélem ez így is marad, egyenlőre minden ígéretes ek tűnik. Tehát hamarosan megmutatom mit produkáltak "éles bevetésen". :)

Érdemes like-olni a MUA Facebook oldalát, mert mindig kiírjàk az aktuális és várható akciókat is, és ha elérik az 50 000 like-ot free shipping és - 50 % minden termékből, úgyhogy hajrá! :)

Hasznos linkek:
Makeup Academy weboldal, webshop

3 megjegyzés:

  1. Hihi, én is ezt a két palettát rendeltem meg + a 12-es monot! Alig várom, hogy újra free ship legyen, akkor jön még pár monó, az tuti! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy az ízlésünk :D Én is nagyon szeretném már hogy összejöjjön nekik az az 50 000 like és én is a monokra pályázom. Meg pirosítóra, meg szemöldök szettre, meg... így tovább. :)

      Törlés
    2. Jaja, én is az 50.000-re várok! :D Meg teljesen oda vagyok az új krémpirosítókért! :P

      Törlés

09 10