2012. augusztus 6., hétfő

Makeup Academy akció és rendelés


A Makeup Academy szuper akcióval ünnepli hogy elérte a 25 000 facebook like-ot, -25% minden termékből + free shipping, azaz ingyenes szállítás!!! Mindez akkor ha 10 font felett vásárolunk.
Már többször megfordultam a MUA honlapján ,de nem rendeltem semmit, mert bár a termékek tényleg nagyon jó árban vannak, a szállítás miatt nem éreztem úgy hogy megérné, de mivel most ingyenes, nem tudtam ellenállni, így rendeltem néhány dolgot. Megmutatom mit és hogyan...

A beauty-blogok böngészése közben elkerülhetetlen hogy találkozzunk a Makeup Academy termékeivel, annak ellenére hogy Magyarországon nem kapható a márka, sok magyar blogon is találkozhatunk vele, a külföldieken meg pláne. Ennek oka, hogy nagyon jó áron, jó minőségű termékeket kaphatunk, ár-érték arányban szinte verhetetlenek. Hátránya, hogy csak a Superdrug üzletláncban kapható,ez egyfajta drogéria az Egyesült Királyságban, ahol óriási népszerűségnek is örvend, de a nem UK-ben élők nagy örömére online is rendelhetünk MUA termékeket. :) Ezt tehetjük a Superdrug vagy a Makup Academy saját honlapján is, én az akció miatt az utóbbit választottam, meg is mutatom mi került a virtuális kosaramba:


Heaven and Earth paletta: nagy paletta keresésemben sokat találkoztam a MUA palettákkal, és sok jót
                                             olvastam róluk. Az biztos hogy árban verhetetlenek, átváltva kb 1400 Ft., 12
                                             színért ez igazán kedvező. Ez a paletta csupa natúr, barnás színt tartalmaz,
                                             rég vágytam márt ilyenre, plusz a neve is nagyon tetszik. :)

Undressed paletta: a márka az UD Naked palettájának pénztárcakímélőbb másának szánta, sokak szerint
                                 sikerült is teljesíteni a kihívást, nekem egyszerűen megtetszett. :) Szintén nem túl
                                 színes paletta,de nem is olyat kerestem, biztos vagyok benne hogy jól ki tudom majd
                                 használni.

Pearl Eyeshadow shade 7, 12: mono szemhéjpúderek, a 7-es zöld, a 12-es barnás-kékes, különleges
                                                  árnyalat. Ár: 1 font/darab (350 Ft.).

Eyedust shade 6: a MUA pigmentje, ezt is dicsérik, kíváncsi vagyok rá. Szintén 1 font darabja.

Lipstick shade 6, Nectar: néhány új rúzs sosem árt, szintén dicsérték. A 6-os rózsaszín, a Nectar pedig
                                           barackszínű, várom már őket. 1 font/db, elképesztő!

Lipgloss shade 6: rózsaszín árnyalatú szájfény, amiből szintén elkel mindig néhány :) Megint csak 1 font.

Összesen a 8 termék 14 fontért, de a MUA25 kuponkód beírásával ez az összeg lecsökkent 10.50 fontra, és ugye a szállítás is ingyenes. PayPall-al egyszerűen és gyorsan lehet fizetni, a megerősítő e-mailben 3 napot írtak kiszállításra. Már alig várom hogy megérkezzen a rendelésem, természetesen tesztelés után megmutatom őket. :)

Hasznos linkek:

Makeup Academy honlapja
Superdrug honlapja


                                     


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

09 10