2012. augusztus 21., kedd

In the army now

Rossmann, Rossmann... a sminkelni szerető nők megrontója. Megint sikerült ellenálhatalan akciózásba kezdeniük, ami miatt többször jártam "véletlenül" arrafelé, és mindig van ami mellett nem lehet vásárlás nélkül elmenni A varázsszó: 299.- Ennyiért meg ugye nem lehet otthagyni, még azt sem amire nincs szükséged, vagy van már belőle jó sok. Én sem tudtam ellenállni egyebek közt néhány Catrice mononak sem. 


Az egyik árnyalat ami a leárazások során az enyém lett az In the army now fantázianevet viselő mono. Szerintem nagyon eltalálták a nevét, rögtön a terepminta jutott eszembe ahogy a szememre került, és az hogy a barna jó társa lehet. Tehát egy matt mélyzöld színről van szó, ami őszre szuper lesz, és nagyon jól lehet használni füstös szem készítéséhez. Ma ez az egy szín került a szememre, alapként alá az Essence legends of the sky kiadásának egyik tagja került, a like leo's pilot jacket, ami természetesen szintén zöld és elég krémes mindkét oldala ( egyik oldala szemfesték, másik szemceruza ), így alapnak szuper. Az Undressed paletta egyik matt barnájával satíroztam el fölül, utána egy kis barna tus és kész.



Nagyon megszerettem a zöld szemfestékeket, mert ez a szín nagyon szépen kiemeli a barna szemet és megnyitja a tekintetet, még egy sötétebb árnyalat is. Ezért elkezdtem a tökéletes zöld keresését, és a Catrice majdnem eltalálta amit szeretnék. A festék fél nap alatt nem mozdult el, nem kopott, nem kellett korrigálnom, amin őszintén szólva meglepődtem. Lehet hogy nemsokára megint a Rossmann felé visz majd az utam... :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

09 10