2012. augusztus 23., csütörtök

Purple and Berry

A Rimmel csillogós lila lakkját, a purple reign-t eddig csak egyszer használtam, nekem túl királylányos
volt. Viszont sajnáltam hogy hónapok óta csak áll a polcon, ezért tettem egy próbát a csoda matt fedőlakkommal. És megint megmentett egy színt, komfortzónán belül került ez a lakk is. Szintén rég akadt a kezembe a berry sweet a Maybellinetől, hát ezt is elővettem, és milyen jól tettem, egészen elfeledkeztem róla milyen szép.


Mutatom a felhasznált lakkokat: 




A berry sweet-et nem kentem le mattal, annyira szép fémes csillogása van, hogy igazán kár lenne érte, plusz nagyon jól áll a matt lila mellett ezzel a fénnyel. Ha kíváncsiak vagytok a berry sweet-re meghnézhetitek itt. Nem valami eget rengető koncepció, de tetszik, mert így számomra a purple reign úl életre kelt. :)

A purple reign itt még eredetiben, fényesen

Itt már mattan

És itt a berry sweet-tel
Sajnos nem sikerült tökéletesen visszaadni milyen jól állnak egymásnak ők ketten, és hogy milyen szép selymes fényt kapott így a lila. Királylányosból kifinomult és hordható lett. :) Öröm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

09 10