2012. július 17., kedd

Flormar - ide megéri betérni




Nemrég a Mammutban miközben ruhát vadásztam magamnak a hétvégi vidéki esküvőre, hirtelen ott volt előttem a sminkutópia ... a Flormar standja. Próbáltam parancsolni magamnak, hogy erre most tényleg nincs időm, de már nem voltam ura a tetteimnek és elmerültem a csodaszép termékekben, amiből bőven volt választék. Megfogadtam, hogy csakis céltudatosan, lényeg a ruha, és ettől nem tántoríthat el semmi. De eltántorított. Két körömlakk és egy rúzs landolt a táskámban. És ennek azóta is örülök. :)




Korábban már olvasta néhány blogon a márkáról, de még nem láttam sehol, meg is lepődtem, mert ahogy beléptem a Mammut 2-be rögtön ott volt előttem a kör alakú stand, gondoltam megnézem már magamnak milyen is ez a Flormar. Hát gyönyörűség mindenütt, kb 3/4 órát ámuldoztam,merthogy zavarba ejtően nagy a választék, nem is tudtam hirtelen hova nyúljak. Leginkább a körömlakkok és rúzsok közt nézelődtem, ezekből van a legtöbb. A stand igazából ellipszis alakú, ennek egyik oldala csak körömlakk! az egyik "sarka" rúzs és szájfény, másik oldal pirosítók, púderek, szemfestékek, alapozók ,stb, másik sarok szemceruzák, tusok. Na szóval tényleg el lehet itt lenni. Két lány állt a pulton belül, nagyon kedvesek voltak, megkérdezték segíthetnek-e, de nem olyan zaklató üzemmódban, hagytak nyugodtan ámuldozni. De segítőkészek voltak, mikor mintát vagy törlőkendőt kértem, szóval a kiszolgálás is nagyon jó.


Akkor kicsit a lakkokról:



Nem kérdeztem meg a pontos számot, de tényleg óriási a körömlakk választék, nem csak szín, típus tekintetében is válogathatunk közülük. Van például matt, csillogó, metálfényű, neon, speciális arany kiadás, hirtelen ennyi jut eszembe amit láttam, nem teljes a felsorolás. Színek és típus alapján vannak csoportosítva, nagyon praktikusan, rögtön meg lehet találni az elképzelésünknek megfelelő lakkot különösebb keresgélés nélkül. És ha itt nem talál az ember lánya olyat amilyet szeretne, hát megeszem a kalapom :D 


Én hosszas töprengést követően kettőt választottam a supermatte típusból, egy rózsaszínt és egy visszafogottabb gyöngyház-törtfehéret, ezeket nemsokára megmutatom a körmömön is. Az esküvőre a gyöngyházasat kentem fel, megspékelve egy kis essence night in vegas fedőlakkal, ... ahhhh :) A lakkoknak egyébként nincs nevük, számozva vannak, rózsaszín: M117, törtfehér: M122.




És a rúzsról:


Nem bírtam ellenállni a csalogató rúzsos részlegnek sem, és odakanyarodtam, mondván csak szétnézek mik is vannak itt. És megtaláltam Őt, A Rúzst amit már régóta kerestem. Barackos rózsaszín, nem feltűnő, de nem is észrevétlen, tényleg az a szín amire már nagyon vágytam. Itt is többféle kategória van, hidratáló, ajakápoló, és még néhány, mindegyik külön színpalettával. A rúzsok sem kaptak fantázianevet, számozva vannak ezek is, amelyiket én vettem az a 205-ös. Később a rúzsról is írok még, az esküvőn már ezt is bevetettem és imádtam.



Sajnos a többi termékre már tényleg nem jutott időm, de azért gyorsan azokat is megnéztem, ígéretesnek tűntek a szemfestékék is, azt hiszem nemsokára megint arra vezet majd az utam. És akkor az árakról: alacsonyak. A lakkok egyenként 575 Ft.-ba kerültek, de olyan akció volt éppen, hogy 2 db lakk 990 Ft.-. Más típus kicsit több volt, azt hiszem volt 875Ft.-os kategória, a lényeg hogy voltak kicsit drágábbak is, de 1000 Ft.- alatt volt mind. A rúzsok is hasonlóan voltak beárazva, én 1190 Ft.-ért vettem az enyémet ha jól emlékszem. Az árak mindenhol korrekten fel vannak tüntetve, nem kell kérdezősködni, és lehet örülni, mert minőségi terméket kapunk nagyon kedvező áron.
Engem nagyon meggyőzött a Flormar, a kipróbált termékek nagyon jók, ár-érték arányban szintén szuperek, csak ajánlani tudom. Nemsokára újra meglátogatom a standot, és megnézem mit tudnak a szemhéjpúderek, és társaik.

Info: http://www.flormar.hu/
        http://mammut.hu/uzlet/304/




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

09 10