2012. július 20., péntek

Flormar M117 lakk - a tökéletes rózsaszín



Az előző bejegyzésemben ígértekhez híven mutatom az egyik Flormar lakkot, ami a nem annyira csábító M117 nevet viseli. Én úgy hívnám : a tökéletes rózsaszín.


Nem vagyok nagy pink rajongó a körömlakkok terén, mindig félek a barbie-hatástól, de ez a lakk nagyon tetszik. Feltűnő, nem kihívóan, inkább finoman, nőiesen, úgy ahogy kell.

Katt a továbbra több képért és infoért! :)














Miután megvettem ezt a lakkot a Mammutban megijedtem, 
mert kint a a napfényben egészen más színe volt mint a standnál, erősebb pinknek tűnt, erre érdemes odafigyelni, esetleg eggyel halványabb árnyalatot választani, mert a benti fény elég csalóka. Na de miután felkentem, nemhogy megnyugodtam, de elég sokat gyönyörködtem benne, amire bevallom hajlamos vagyok szép lakkoknál. :)

Szóval akkor konkrétabban, a lakk a Flormar supermatte családjába tatozik. Hát nem tudom szuper matt-e, azért van enek fénye, szobában mattabb, napfényben fényesebb, szerintem jól el van ez találva. Ha választani kellene mattnak mondanám. Csak egy rétegben kentem fel, nem mondhatom hogy 100% a fedése, de tényleg csak  kicsit csíkoz, azt is inkább a hüvelykujjon, de lehet az én bénaságom az oka ennek, mindenesetre erről csak én tudok, mert szinte láthatatlan ez a pici hiba. A többi ujjamon ügyesebb voltam. :)

Fedőlakk nélkül 2-3 napot bír,tehát nem a legtartósabb, de aki gyakran festi a körmét, annak ez szerintem pont elég idő. Mikor kipróbáltam gyorsan vásárlás után a kezem ügyében volt a night in vegas, és nem bírtam ki hogy ne házasítsam össze őket. Nagyon jól mutatott a kis csillámokkal, igazán jó páros szerintem.

Remélem tetszett a bejegyzés, és kedvet kaptok ehhez a szép rózsaszínhez!

Benti fényben mattabb hatású
Napfényben 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

09 10