2014. október 30., csütörtök

A SÁL AMI IDÉN ŐSSZEL MELEGÍT, ÉS MAJDNEM TELJESEN EL IS TAKAR....


Az egyik első dolog amit sokan beszerzünk a hidegebb idő beköszöntével - egy hatalmas, puha sál, amibe beburkolózhatunk, de úgy tényleg. A Zara oversized sáljai már-már legendásak, és én minden ősszel irigykedve olvastam a "my oversized Zara scarf" jellegű posztokat - mert persze én is szeretttem volna eltűnni egy puha, meleg sál mögött. És most végre el is tűnhetek! Két dolog miatt szereztem be én is az én oversized Zara sálamat: mert ha egy nő nagyon kíván valamit előbb vagy utóbb úgyis a kosarában landol.... és mert a Burberry takaró/poncho darabjai teljesen belemásztak a fejembe és ez a sál színeiben nagyon hasonlít ahhoz az ominózus monogrammozott darabhoz. Na jó ez inkább három indok, a lényeg hogy elég volt a vásárláshoz!

És most már én is értem mire ez a nagy felhajtás - mert ez a sál őrülten puha, és ha egyszer tényleg beburkolózol vele, garantáltan nem fogsz fázni. De amivel meghódított, azok a színei: kék, sárga, piros, szürke és egy kis zöld - az idei ősz slágerei amik így együtt egyszerűen gyönyörűek. ( Barry M őszi/téli lakkok...) Hordani nagyon jó ezeket a sálakat, viszont nehéz. Ez a darab például olyan nagy, hogy tényleg teljesen eltakar mindent és kicsit trükkösen kell feltenni hogy végül ne egy nagy színes gombóc látszódjon csak belőlünk (ahogy én kezdetben). De ha egyszer megtaláljuk azokat a darabokat amivel jól tudjuk kombinálni és a módot ahogy viselni szeretnénk - nem csak fázni nem fogunk, de abszolút sikkesen és a legutolsó terndet követve léphetünk ki az utcára.
Egy kis inspiráció, ahogy az egyik kedvenc bloggerem viselte ezt a sálat: Atlantic-Pacific



Nektek bejön ez a trend? 
Esetleg beszereztétek már a Ti oversized sálatokat idén?


1 megjegyzés:

  1. Múltkor kinéztem egy nagyon szép kockásat, de anyukám azt mondta, hogy ez nem sál, hanem takaró :D

    VálaszTörlés

09 10