2014. október 6., hétfő

ŐSZI CHANEL ÚJDONSÁGOK ÉS A SMINK


Elég vegyes ez a gyűjtemény, néhány darabja - a rúzs és a lakk- az őszi États Poétiques de Chanel kollekció része, van itt egy a megújult 4-es palettákból is és persze a Vitalumiére Loose Powder Foundation amivel már biztosan sok blogon is találkoztatok. Úgy gondoltam így együtt mutatom meg őket egy "őszi Chanel sminkben", de később bővebben is olvashattok majd róluk részletes tesztet is itt a blogon. 
Adta magát hogy kipróbáljam ezeket a termékeket így együtt és én is meglepődtem mennyire megvan köztük az összhang. A Tissé Rivoli paletta mind a 4 színét használtam -  a bal alsót az egész mozgó szemhéjra, a felette lévő taupe színt (ami az egyik leggyönyörűbb szemhéjpúder valaha) a külső V-be, a legsötétebbel vékony vonalat húztam a szempillatőbe hogy kicsit füstösebb legyen a végeredmény és a highlightert, tudom hihetetlen, highlighterként a szemöldök alatt és a belső szemzugban. Ez egy klasszikus forma, de a palettában még ezer lehetőség rejlik.
Az új Vitalumiére púder alapozót, most púderként használtam - nagyon szeretem ebben a szerepben, mert ad egy kis extra fedést miközben szépen egységesít és fixál, és valami egészen gyönyörű ragyogást ad a bőrnek. De a legnagyobb előnye hogy nem lesz maszkszerű, nem ül be a pórusokba, gyakorlatilag láthatatlan. Pontosabban csak az előnyeit látjuk.
A rúzs, az Etat Poétiques kollekció legyik imitált tagja, a Rouge Coco Shine - Viva.  Rögtön beleszerettem - egy hétköznapra finomított élénk fukszia, melepően erős pigementáltsággal. Emellet valami olyan földöntúlinak ható, irizáló fénye van, aminek igazán nehéz ellenállni.


alapozó: Chanel Perection Lumiére Velvet B20
korrektor: Bourjois Healthy Mix
púder: Chanel Vitalumiére Loose Powder Foundation
pirosító: Max Factor Miracle Touch Creamy Blush - Soft Pink
szemöldök: Terra Naturi szemöldök paletta
szemhéjpúder: Chanel Le 4 Ombres - Tissé Rivoli
szempillaspirál: Bourjois Volume Glamour Push-up
rúzs: Rouge Coco Shine - Viva

Így együtt vagy külön-külön, szerintem gyönyörűek a Chanel őszi újdonságai. Az áruk sajnos borsos, de egy igazán minőségi szemhéjpúder paletta, amit rengeteg módon kihasználhatunk; egy kivételesen teljesítő alapozó; vagy egy egyedi, bármilyen sminkbe életet lehelő rúzs megérheti a befektetést...és közelednek a Glamour-napok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

09 10