2013. december 5., csütörtök

Shopping / La Roche-Posay





A La Roche-Posay, bár bár még kevés termékét próbáltam, mégis az első helyen áll nálam ha bőrápolásról van szó. Az eddig használt termékek abszolút bizalomra adnak okot, és már most számos dolgot kinéztem a kínálatból amikről remélem a jövőben szintén csak csupa jót mondhatok majd. De egyenlőre a mostani vásárlásnál maradtam két régi barátnál és beszereztem egy újat is.


La Roche-Posay Effaclar habzó arclemosó: A második tubust használom belőle, ami még sosem fordult elő arclemosónál, ugyanis még semmi nem vált be ennyire! Tökéletesen tiszta lesz a bőröm a használatát követően, és a problémás területeken is segít. Lehet hogy még korai kijelenteni, de azt hiszem örök barátra tettem szert.

La Roche-Posay Effaclar Duo korrekciós bőrápoló krém: Szintén újravásárolt, és szintén nagyon szeretett termék. Az egyetlen krém eddig, ami valóban segített a bőrömön állapotának javításában, még semmi nem volt ennyire hatékony a pattanások kezelésében. Még számos jó tulajdonságát fel tudnám sorolni, de majd egy külön bejegyzésben szeretném megosztani a tapasztalataimat ( csupa pozitívat).

La Roche-Posay Cicaplast Mains kézkrém: Az új tag a családban. Az intenzív hidratáló és bőrmegújító hatás miatt vettem meg. Bár az én kezem nem szárad  ki télen sem extrém módon, a barátomé sajnos annál inkább. Ő lesz a tökéletes tesztalany a krém kipróbálásához, ha az ő kezén segíteni fog, akkor nincs az a száraz bőr amivel ne küzdene meg! Mindenképp beszámolok majd az eredményekről, én is nagyon kíváncsi vagyok hogy teljesít majd. 1700.-

+ tipp:  Az arclemosót és az arckrémet együtt, csomagban is megtaláljátok a patikákban. Tulajdonképpen az Effaclar Duo mellé ajándékba jár az arclemosó, így a kettő együtt 4000 Ft. Szuper ár!



Még nagyon sok termék van a kívánságlistámon:  a Termálvíz Spray, a Cicaplast ajakápoló, az Effaclar Matte arckrém és még sorolhatnám. De csak szépen sorban, a meglévőkről írni fogok, ha pedig beszerzek valamit a listámról, beszámolok róla.



Ti használtok La Roche-Posay terméket? Melyik a kedvencetek?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

09 10