2012. október 11., csütörtök

Take it green

Így sikerült az első félhold manikűröm. A holdacskák talán kicsit nagyok lettek, viszont a színek nagyon tetszenek így együtt. A Catrice take it mint a világosabb, a sötét zöld alap pedig az új Coloramak közül a 652-es számú lakk. Mindkettő nagy kedvencem önmagában is, szerintem egymással is jól kijönnek. :)



Ilyen a manikűr a bal kezemen, a gyűrűsujjamon megfordítottam a színeket, így lett belőle "zöld francia". :) Bár most nem számít divatosnak, és sokan mondják róla, hogy unalmas, nekem még mindig a francia manikűr a Nr. 1. Számos módja van annak, hogy ezt  a körömfestési típust feldobjuk kicsit. Az egyik például ez, elég egyszerű, kiválasztuk két nekünk tetsző színt, sablon, fedőlakk és kész is.:)


Nekem nagyon tetszik ez a két típus, nem feltűnő mégis nagyon mutatós manikűrök készülhetnek így, olyan elegánsak tudnak lenni. Igyekszem tökéletesíteni a technikám, sok lakkom állna jól egymásnak ezekben a formában. :)



A mai manikűr főszereplői:


A két lakkot itt tudjátok megnézni önmagukban :



Szép napot, Szabina
:)


2 megjegyzés:

  1. A színek tényleg nagyon jók, mutatós, bár én a kisebb holdakat jobban szeretem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, kicsit nagyok lettek, legközelebb próbálok kisebb holdakat összehozni. Mondjuk holdacskákat. :D

      Törlés

09 10