2012. október 7., vasárnap

Catrice Copper Cabana

Mindent teljesít, amit egy igazi őszi lakktól elvárhatunk: gyönyörű réz szín, tele apró csillámokkal. A Copper Cabana csakúgy ragyog az őszi napsütésben.


A lakk a Catrice őszi újdonságai közé tartozik, amik közt több remek darabot is találhatunk. Már a pulton is felhívja magára a figyelmet, ennek a rezes csillogásnak végül én sem tudtam ellenállni.


Két rétegben tökéletesen fed, a széles, lekerekített ecsettel pedig nagyon könnyű a lakkozás. A magasabb fény érdekében mindenképp ajánlok fölé fedőlakkot. 2-3 napig tart a körmökön, ez nem túl jó eredmény, de a színe azt hiszem kárpótol ezért a hiányosságért.


Kipróbáltam fekete alapon is, és tényleg nagyon jól mutatnak együtt, biztos, hogy fogok készíteni ezzel a párossal még manikűrt. Ha különleges, mégis bármikor viselhető, őszi hangulatú lakkot kerestek, mindenképp vessetek egy pillantást a Copper Cabanara, szerintem benne megtalálhattok minden előbb felsorolt tulajdonságot. Őszre fel! :)




Szép napot, Szabina
:)

2 megjegyzés:

  1. Imádom, pár napja lepett meg vele a párom, rögtön beleszerettem. igazán tökéletes szín őszre:) a tartóssága valóban szörnyű, nálam még a két napot sem bírta ki :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen pasit minden nőnek!:D Hát igen, a lekopás elég zavaró, dehát valamit valamiért, a színe kárpótol minket.:)

      Törlés

09 10