2012. október 3., szerda

Az első water marble

Sziasztok!

Tegnap este ellenállhatatlan késztetést éreztem,  néhány tutorial megnézése után muszáj volt kipróbálnom a water marble technikát. Meg szeretném mutatni mi lett ennek az eredménye. :)


Mindig is tetszettek az ilyen technikával készült manikűrök, de nem mertem kipróbálni, még a szép pöttyözéssel is küszködök. :) A videókon annyira könnyűnek tűnik, persze sejtettem, hogy ez azért nem megy olyan gyorsan és mosolygósan. De nem tudtam ellenállni a kísértésnek, nekikezdtem... Hát igen, tényleg nem egy gyors és egyszerű művelet, de végül is jól szórakoztam. Még a párom is besegített, igazából nem volt választása, jönnie kellett mikor pánikolva kiabáltam, hogy "Gyere pötyögtess, mert nem tettem fel a celluxot! Könyékig lakkos leszek! Gyorsan!" : D Vicces este volt.

Fedőlakk nélkül

Mivel hirtelen jött az ötlet, nem fehér alapra, hanem az aktuális lakkomra került a minta, ez egy sötétkék Colorama (103) az újak közül. Amik rákerültek szintén Coloramak, arany (108) és zöld (652). Sokat kellett kísérletezni, míg jól be tudtam állítani a víz hőmérsékletét, de aztán működött a dolog Essence, NYC, és Maybelline lakkokkal is. Ez természetesen nem azt jelentette, hogy rögtön sikerült is, de 3 elég furának mondható eredmény után megszületett az igazi. :) A mutatóujjamon tetszik a kialakult minta, a másik sem olyan rossz (hüvelyk). 
Igazából jól szórakoztunk, utána úgy néztem ki mint egy szobafestő, de az érzés, amikor sikerült az az egy, az nagyon jó volt!:) Aki még nem próbálta, mindenképp ajánlom, kitartás, előbb-utóbb sikerülni fog. Plusz jó móka!:) A neten számos videót, leírást találtok ami segítségetekre lehet. Én sem adom fel, leszek én még könyékig lakkos!:)


Szép napot, Szabina
:)

6 megjegyzés:

  1. ejha, amikor én próbáltam nekem ilyen csúnya összevisszaság lett, de ez nagyon kis szép

    http://sparklingfashiondisaster.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Köszi!Az első 2-3 nekem is elég absztrakt lett, de bele lehet jönni. :)

    VálaszTörlés

09 10