2012. június 3., vasárnap

Teszt - Essence nail art körömlakklemosó (ultra)


A képen is látszik, hogy  rendszeresen használom ezt a körömlaklemosót az Essencetől, és okkal teszem. Az angol felirat szerint extra erős, acetonmenetes lemosóról va szó, amivel a körömdekoráció és az intenzív színű lakkok is könnyen eltávolíthatóak, ráadásul hidratál és a illata is kellemes. Hát akkor lássuk mit tud valójában!:)

Igazából nem állít valótlant a felirat. Az Essence ultra lemosóját jó használni, jobban szeretem mint a klasszikus acetonos lemosókat.

Nézzük miért:

  • A lakkot hatékonyan eltávolítja, a színeseket is
  • Nem szárítja a kezem és roncsolja szét a körmöm
  • Viszonylag nagy kiszerelésbne kapható (150ml) így sokáig elég
  • A színe világoslila, nekem ez tetszik :)
  • Kellemes illatot hagy maga után

Azért van itt néhány apró hátrány is:
  • Az üveg szája nem szűkített, így nehézkes a vattára önteni, vigyázni kell nehogy kiömöljön
  • Az előbbi miatt több lemosó kerül általában a vattára mint amennyire szükség lenne, így a nagy kiszerelés ellenére hamar elfogyhat
  • A nagyon erős színekenél azért kell egy kicsit küzdeni a körmök szélénél, a piros lakk a legnagyobb ellensége, én nem is tudtam a szélekről teljesen kimosni, és a kezemen is elkente a már lemosott lakkot

Összeségében, jobb lenne szűkített szájjal, de így is nagyon szeretem, főleg azért mert nem olyan erős, szúrós illatú, inkább cukorka-gyümölcs keveréke, és ez az illat a kezemen marad a használat után is, amit nem is bánok.:) Nyugodtan vegyétek és vigyétek, használjátok bátran! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

09 10