2012. június 4., hétfő

Maybelline Colorama - Berry Sweet körömlakk

Ezt a Maybelline lakkot ajándékba kaptam, és mivel  az intenzívebb színek a kedvenceim mostanság, hát rögtön ki is próbáltam.:) Nem bántam meg. Katt a részletekért!

A lakk neve szerintem nagyon találó,mert tényleg a sötét bogyós gyümölcsök jutnak eszembe a körmeimről miután kifestem a Berry Sweet-tel.Szóval a sötét piros és a lila közé tenném a színét, nemrég vettem egy NYX rúzst hasonló árnyalatban és az is nagyon tetszett,lényeg a lényeg, nekem bejön.:) Egy rétegben már tökéletesen fed, nem is kentem fel többet belőle,de nem is szükséges szerintem. Az ecsete nagyon tetszik, nem vastag, mégis könnyű vele dolgozni. Hamar, 2-3 perc alatt megszáradt, így semmilyen elkenési balesettől nem kell tartani.


A lakk száradás után gyöngyházfényű (kissé metálos), nagyon pici csillogó szemcsék vanak benne, ami nem csillogást, inkább nagyobb fényt ad neki a körmökön.Sajnos a képek nem adják vissza az igazi színét (bárhogy igyekeztem), a lakk képeken láthatónál kicsit sötétebb. Mivel elég feltűnő szerintem buliba, vagy akár egy alkalmi ruha kiegészítőjeként is kiváló választás, de természetesen hétköznapi tündökléshez is remek.:)


A neten 540 Ft-os áron találtam meg, amiért 7,5 ml lakkot kapunk, ez a mennyiség szerintem ideális, főleg ha csak egy rétegben használjuk. Hátrány azért ennek a lakknak is akad, nekem hamar (1 nap) elkezdett kopni a körömvégekről, igaz nem használtam fedőlakkot. Összességében nagyon örülök, hogy az enyém lett, biztos vagyok benne hogy sokszor fogom használni.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

09 10