2014. november 22., szombat

EGY CSEPP SZÉP BŐR


Kamaszkorom óta nem változott a bőrtípusom és kevés olyan terméket tudnék felsorolni amik az évek során segítetettek a vegyes/problémás bőrömnek hogy egy kicsit.... értitek, hogy szebb legyen az összkép. A La Roche Posay Effaclar Duo Plus volt eddig a leghatásosabb készítmény amit vaalaha próbáltam, de most talán - és meglepő módon - talán egy olaj lesz az, ami letaszítja az "arcszépítő trónról."
Merthogy mikor először izgatottan kipróbáltam a Clarins Lotus arcápoló olaját alig hittem a szememnek. Este, ahogy az a nagy Clarins könyvben meg van írva, a még toniktól nedves bőrrömre felvittem 2 cseppet. Először is az illata -  szinte nyugtatóan finom, és talán nem is véletlen hogy a 100% tiszta növényi kivonatok (muskátli, rozmaring, lótusz, mogyoró) kicsit a hangulatnak is jót tesznek - már itt érezhető hogy valami jó fog velünk történni. Egy perc sem kellett és máris nyomtatalnul beszívódott így az olajjal való arcápolás macerája szerencsére itt egyáltalán még csak szóba sem jött ( a pipettával való cseppentés is nagyon kényelmes). De a lényeg az, hogy mi is történt éjszaka a bőrömmel. Nos reggelre a pirosságnak nyoma sem volt, a meglévő problémák is eltűnőben voltak, még a nap is szebben sütött... Komolyra fordítva a szót, látványos volt a változás - egészségesebb, ragyogóbb volt a bőröm és az összkép végre tényleg szebb lett. Én hetente kétszer szoktam használni ha úgy érzem szükségem van arra a bizonyos extra ápolásra, de egy-egy esemény előtti este is érdemes lehet bevetni, hogy másnap szép és kiegyensúlyozott bőrrel kezdhessünk.

Tipp: A Clarins Rajongói Klub keretében olcsóbban juthattok hozzá az olajhoz mint az üzletekben, és mivel alkalmanként 2 csepp tényleg bőven elég egy ilyen üveg tartalma nagyon hosszú ideig ápolhatja a bőrötöket. 


Ti használtok olajokat az arcápolásban?







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

09 10