2014. szeptember 1., hétfő

AZ ÚJDONSÁG | THE BODY SHOP ARGÁNOLAJOS BALZSAM


Biztosan sokan hallottatok már a The Body Shop legutóbbi kollekciójáról, amiben a tápláló argánolaj kapott főszerepet. Én már nagyon vártam az itthoni megjelenését, és nagyon kíváncsi voltam milyenek lesznek élőben a termékek - az illatukra, az állagukra és persze a hatásukra is.
Az olyan klasszikusok mellet mint a TESTRADÍR, TESTVAJ, TUSFÜRDŐ, TESTÁPOLÓ két különlegesség is helyet kapott a kollekcióban, az ARGÁNOLAJOS SZÉPÍTŐOLAJ és az ARGÁNOLAJOS BALZSAM. Mindkét termék nagyon érdekes, de mivel a balzsamhoz hasonló termékkel még nem találkoztam, elsőként erre csaptam le.

És igazi kincsre bukkantam, sőt már azon is gondolkodtam hogy beszerzek belőle még párat mert ez maga a tégelybe zárt multifunkciós kényeztetetés amit mindig magam mellett szeretnék tartani. 
Ez a szilárd forma nekem nagyon bevált, könnyű használni, nem folyik mindenfelé, jól tudom szabályozni mennyit szeretnék hasznáni és extra táskabarát. Az állaga nagyon érdekes, talán az olaj és a testápoló közé tudnám soroloni, ugyanakkor meglepően könnyű, mégis több ápolást nyújt mint egy átlagos testápoló. A lényeg, hogy ennek az innovatív formának köszönhetően sokféleképpen az előnyünkre fordíthatjuk az argánolaj erejét. Így például nagyon alkalmas a szárazabb területek, mint a könyök vagy a sarkak ápolására, de természetesen testápolóként vagy kézkrémként is megállja a helyét. Bőrápolóként leginkább a körömágyamra szeretem használni, esténként bedörzsölöm vele és reggelre pihe puha lesz, ezen kívül még nagyon bevált masszázsolajként is, szuperül ellazítja az izmokat és persze az illata is segít a regenerálódásban. 
Szóval a bőröm szereti, de a hajam talán méginkább! Naponta akár többször is bekenhetem vele  a hajvégeimet, mégsem nehezíti el, sőt gyönyörű fényt és puhaságot ad neki és nagyon szeretem azt az enyhe illatot is amit maga után hagy. Én is meglepődtem, de igazából jobban bevált ilyen téren mint sok hajolaj.
Az illata különleges és kicsit erős, de felkenve már nagyon kellemes és a mérete tökéletes ahhoz, hogy mindig magunkkal vihessük - Hogy bárhol bármikor ápolja a kezeinket, a hajvégeinket vagy megzabolázza a rakoncátlan tincseket (akár a szemöldökünk esetében is).

Remélem a The Body Shop ezt a különlegességet szokássá alakítja és minden újonnan megjelenő kollekciójában elrejt majd egy ilyen kis csodabalzsamot!




Ti találkoztatok már az argánolajos termékcsaláddal, esetleg kipróbáltatok valamit a kollekcióból?
Mi az a multifunkciós termék amiről sosem szeretnétek lemondani?








3 megjegyzés:

  1. Ez az egész argánolajos termékcsalád annyira jól hangzik, jól néz ki.. bár még élőben nem néztem meg őket.

    VálaszTörlés
  2. Teljesen testvaj párti vagyok, arra fáj a fogam ebből a kiadásból is...már alig várom, hogy megvizsgáljam élőben :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klasszul néz ki! Szívesen kipróbálnám!:)

    VálaszTörlés

09 10