2014. augusztus 2., szombat

LOOK LIKE LENNON



Idén ismét hódítnak a Lennon-féle szemüvegek, minél hatalmasabbak és kerekebbek annál jobb. Mindig vonzódom az ilyen kicsit fura, retro kiegészítőkhöz, mert ha felteszünk egy ilyen szemüveget például bármilyen outfitet rögtön átváltoztat és azt mondja: "Ide nézz, bátor vagyok és stílusos". Vagy valami ilyesmit.
Szóval mikor szembejött velem egy blogposzt tele ebay-en felellhető divatos napszemüvegekkel, ráadásul potom összegért, égi jelnek vettem és megrendeltem a legnagyobbat és legkerekebbet amit csak találtam. Rekord gyorsan érkezett meg és a minőségre sincs panasz. És azóta is imádom. Igen, nagy és talán kicsit ormótlan is, de pont ez a furaság tetszik benne. Egy gyapjú kalappal lesz tökéletes.

Az a jó az ilyen ebay-es rendelésekkel, hogy igazából kockázat nélkül kipróbálhatjuk a legújabb vagy akár legvadabb trendeket, anélkül hogy aztán bánkódnunk keljen a vásárlás miatt. Kalandra fel!



Ti hogy álltok a kerek szemüveg trenddel? Viselnétek?




9 megjegyzés:

  1. Én még keresem a tökéleteset, de tervben van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így voltam vele, és meg is lepődtem végül mennyire passzolt ez az ebay-ről. :) Biztos Te is megtalálod az igazit! ;)

      Törlés
  2. De irigyellek, hogy ilyen jól áll ez a fazon!:) Nekem sajna nem, úgyhogy maradok a cicás verziónál:D
    Off.: Neked mit jelent az, hogy gyorsan megérkeznek a rendelt cuccok e-bay-ről? Most akarok először rendelni, de nem tudom mire számítsak! Előre is köszi a választ!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is a cicás a kedvencem. :) Azért van aki szerint nem áll annyira jól, a barátom általában nevet egyet ha felveszem...na de mit tud egy pasi a trendekről, nemigaz?! :D
      Kínából jött a szemüveg és másfél hét alatt ideért,ami rekord. Anliából általában 2 hét alatt érkeznek meg a csomagok, Kínából akár egy hónapig is eltarthat mire a küszöbön landol. Fel van tüntetve a legtávolabbi időpont, de igazából sosem lehet tudni pontosan. Én ezúttal nagyon meglepődtem :)

      Törlés
  3. Nekem a hajad tetszik nagyon,pont most fogok majd a White Hairbe menni,és hasonló színt szeretnék majd én is :3 Amúgy nem rég ebay-en nézegettem ilyen szemcsiket,lehet bevállalok egyet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húú, a White Hairt már én is nagyon ki szeretném próbálni, ha van kedved örülnék ha megírnád a tapasztalataidat! :)
      Én is nagyon szeretem ezt a színt, a blogon már leírtam a hajfestés sztorit, és azóta is nagyon örülök hogy kipróbáltam a L'Oreal Casting Cream Gloss-t. Azért már látszik a lenövés, szerintem hamarosan frissítek rajta, ráférne már. :)

      Az a jó ebben a "napszemüveget eby-ről" dologban hogy tényleg nincs kockázat, én is úgy voltam vele hogy veszíteni nem igazán veszíthetek rajta és legalább kipróbálok valami újat. Szóval hajrá! ;)

      Törlés
    2. Na meg is jártam a White Hairt,nagyon pozitív tapasztalataim voltak / vannak :) Először is,amikor beléptem,már feltűnt,hogy a szalon gyönyörű,modern. Majd a recepciós fiú megkérdezte kérek e inni valamit,mondta és meg is mutatta melyik fodrászhoz kerülök . A fodrász fiú nagyon aranyos,kedves,beszédes volt,kérdezgette,hogy mikkel ápolom a hajam,milyen hajfestékkel volt legutóbb befestve a hajam stb. Mivel mondtam neki,és látta is,hogy eléggé töredezett a hajam vége,ezért meleg ollós hajvágást kértem pluszba. A festék Kevin Murphy hajfesték volt,erről már sok jót hallottam,ezért úgy gondoltam kipróbálom. A végeredmény nagyon szép lett,végre azt kaptam,amire vágytam :) Összességében nagyon elégedett vagyok a szalonnal,mind a hajammal,mind a szolgáltatással :))

      Törlés
    3. ez a melegollós hajvágás tényleg segít abban hogy ne törjön utána az ember haja annyira ?

      Törlés
    4. Segít,nekem pl utána kevésbé töredezett a hajam vége,de vettem náluk azóta a szalonban egy balzsamot is,ami szerintem pluszba rásegít,hogy egészséges legyen a hajam.

      Törlés

09 10