2014. április 28., hétfő

The makeup | "Springtime"


Tegnap végre minden összejött és sikerült néhány outfit fotót készítenünk a nemrég vásárolt darabokkal, hamarosan jelentkezem velük. Emiatt nagyon izgatott is vagyok, hiszen még nem volt ilyen jellegű poszt a blogon, de remélem a jövőben minél több ilyen jellegű bejegyzés születik majd.  Ezt a sminket viseltem közben.


A barack és a bronz árnyalatok nagyon jól kiegészítik egymást, és összhatásban is nagyon tavasziasak együtt. Ennek a jegyében és mivel a napokban nem tudom megunni a Peach Club-ot és a Bloom pirosítót, az On and on bronze került a szememre. Ma vettem észre egyébként hogy elértem a tégely alját...ennyire szeretem. A Bourjois legújabb szempillaspirálja, a 1 Seconde Volume alapos tesztelésnek van alávetve a napokban - azt hiszem még egy szuper spirált üdvözölhetünk a piacon ! :) A szemöldökömet a MAC Fluidline Brow Gelcreme-mel formáztam, ami nélkül egyszerűen már nem tudnék meglenni, szeretem hogy mindent a helyén tart. Az alap a Bourjois CC krémje - már értem miért rajonganak érte annyian. Egy kis Happy Light korrektor a problémásabb területekre és végül a Java Rice Powder, ami "élő photoshop"-ként halványítja el az egyébként a Holdról is látható pórusaimat.
Ez a smink egyébként elég megbízható - napsütés, szél, fotózás - a sminkem egész nap tart. :)


 A SMINK
Bourjois 123 CC cream (light beige)
Bourjois Happy Light corrector (21 ivoire)
MAC Fluidline Brow Gelcreme (dirty blonde)
Maybelline Color Tattoo (On and on bronze)
Yves Rocher fekete szemceruza
Bourjois 1 Seconde Volume szempillaspirál (16 h Black)
Bourjois Rouge Edition Velvet (Peach Club)
Bourjois Java Rice Powder

A lakk
Bourjois So Glossy (Ciel mon vernis)



3 megjegyzés:

  1. Ez a Java Rice Powder annyira tetszik, bár élőben még nem láttam, de már a csomagolás lenyűgöz! Lassan rá kell jönnöm, hogy a Bourjois egy biztos pont, igaz, nincs tőlük rengeteg sminkcuccom, de ami van, azt nagyon szeretem.
    Nagyon szép smink, kíváncsi vagyok az outfites fotókra is:)

    VálaszTörlés
  2. Aztaaa... OO Ez profi kép lett!

    VálaszTörlés

09 10