2013. november 20., szerda

Yves Rocher ragyogó karácsony - Ragyogó Vanília kollekció






Sziasztok! Egy újabb téli limitált kiadással jelentkezem, ráadásul ismét az Yves Rochertől. A fantasztikus kakaós család mellett egy másik, kisebb kollekció is megjelent a kedvenc illatommal, a Ragyogó Vanília


A termékek Bourbon vanília kivonatot tartalmaznak a fantasztikus illat, és bio aloe vera gélt a kíméletes ápolás érdekében. És amivel teljesen elvarázsolt idén az Yves Rocher - ebben a kollekcióban is vannak csillámos darabok! A Ragyogó Vanília szó szerint ragyogó. :)


A kollekció darabjai:
  • Ragyogó Vanília pezsgő fürdőtabletta 250.-
  • Ragyogó Vanília EDT 1200.-
  • Ragyogó Vanília tusfürdő magnum 750 ml 1750.-
  • Ragyogó Vanília csillámos tusfürdő 50 ml 380.- és 400 ml 1090.-
  • Ragyogó Vanília csillámos testápoló 50 ml 380.- és 400 ml 1350.-



Az Yves Rocher igazán elkényeztet minket idén téllel ezekkel a finomabbnál finomabb illatokkal. A vaníliával pedig egyenesen a szívem közepébe találtak, és plusz a csillámok...:) Ma indulok is és felfedezem ezeket a téli csodákat. 
Ha esetleg ti már megvettetek valamit, örülnék ha megosztanátok a tapasztalataitokat!



Szeretitek a vaníliát? És hogy álltok a csillámokkal? Mit választanátok a kollekcióból?




7 megjegyzés:

  1. Hű, azt hiszem el kell látogatnom egy Yves Rocher-be mihamarabb! :D :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó ötlet, olyan szépek az üzletek ezzel a sok csillogó termékkel, mint egy mesevilág vagy ilyesmi. :)

      Törlés
  2. Én tegnap bementem szaglászni, de kb. minden le volt ragasztva és nem volt kinn teszter...elég nagy tömeg volt szóval hagytam, de holnap újrapróbálkozom. Én a málnás csodákra hajtanék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is meglepődtem ezen a leragasztás dolgon, de végül is érthető valamilyen szinten. A Mammut-ban mindenhol volt teszter, sőt több polcon is ugyanabból a termékből szóval ezzel nem volt gond. Én nagyon sokat szaglásztam és gondolkodtam mit vegyek, ezalatt rengetegen jöttek mentek, ilyen kollekciók mellet nem is csoda! :) Mindenképp próbálkozz újra, megéri. :) Nekem a narancsos-kakaós az abszolút befutó, konkrétan a kedvenc belga trüffelemnek van ilyen illata, szóval olyan mintha narancsos csokival tusolnék! :P

      Törlés
    2. Ma bementem újra a kis képeslapommal és a málnás jött haza -pár dologgal egyetemben- erre ma jön a következő képeslap.. :D ezek tönkre akarnak tenni. de szerintem a családnak karácsonyra is ilyeneket veszek majd :D

      Törlés
    3. Imádom a képeslapjaikat! A macit megkaptad? ^-^ Én is vettem már néhány dolgot, de valószínűleg még követi néhány másik, túl sokat járnak a fejemben. :) Szerintem bárki nagyon örülne ilyen karácsonyi ajándékoknak! :)

      Törlés
    4. Meg, és nagyon cuki :) Meg megszaglásztam a vaníliás EDT, de rajtam nagyon alkoholos vmiért, de akkor is kell :D

      Törlés

09 10