2013. november 12., kedd

Maybelline Colorama - Vintage Leather No. 211






Sziasztok! A Vintage Leather kollekcióval immár a Maybelline is bővíti a különleges hatású lakkok népszerű táborát. Bőr-hatás a körmökön? Először talán furán hangzik, de közel sem annyira extrém a dolog. Számos gyártó kiadta már saját bőr-hatású szériáját, általában nagy sikerrel. Most megmutatom, hogy mit alkotott a témában a Maybelline!


A nevet, Vintage Leather, muszáj kiemelnem, szerintem nagyon jól hangzik, olyan sikkesen különlegesnek. Tetszik. Na de hogyan is sikerült ez a különlegese bőr effekt? Kissé gyengén. A képek elég élethűek lettek, a valóságban valahogy így mutat a lakk felkenve. Mattra szárad, kis "darabkák" vannak benne, amik a formulát igyekszenek átalakítani bőr-hatásúvá, kisebb-nagyobb sikerrel. Én látom benne a hatást, főként a jól eltalált barna szín miatt, de sajnos korán sem egyértelmű, olyannyira hogy másokat megkérdezve senki nem asszociált bőrre. 
Viszont, maga a lakk nagyon tetszik, speciális hatás ide vagy oda! Ha barna nude lakként nézünk rá, rögtön más lesz a leányzó fekvése! :) Meglátjuk benne a szépséget, én legalábbis igen. :) Így a matt hatást és a benne lévő kis csavart már nem kissé elrontott effektként, hanem kis extraként értelmezhetjük. És mennyivel jobb nekünk is egy szép, különleges nude lakk tulajdonosának lenni!;D 
Nagyon, tényleg nagyon gyorsan szárad, és 3 napot kibír a körmökön. Én már többször is használtam és mindig tetszett. Egy szép nude barna egy kis téglavörössel őszre és télre, tökély! :) Azt hozzáteszem, hogy a másik 3 árnyalatot nem venném meg. 
Kapható: DM, ~ 6-700.-


Összefoglalva azt mondanám, ha valami különlegesre, konkrétan bőr-hatású lakkra vágytok, ez a lakk nem a legjobb választás. De ha egy szép, kis extrával felszerelt nude színre, bátran ajánlom nektek a Vintage Leather No. 211-est! :)



Ti látjátok benne a "bőrt"? Próbáltatok már hasonló hatású lakkot?





7 megjegyzés:

  1. Nekem ez olyan, mint amikor kibontod a héjas földimogyorót és rajta van még az a kis hártyás barna bevonat. Annak pont ilyen vörösesbarna a színe.
    Ezek a kis darabok úgy hatnak, mintha száradás előtt véletlen belehullott volna valami "pelyva" a lakkba.
    Szóval ez most nem jön be nekem. Biztos nagyon szofisztikált, de a neve a legszebb benne:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó hasonlat. :) Sokaknak nem jön be ez a lakk, és abszolút értem miért. Nekem tetszik a színe miatt és ahogy mutat a körmeimen. Nem különleges, nem is a legszebb, de én szeretem. :) A neve viszont tényleg telitalálat!

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  3. Szép ez a lakk, imádom azt a matt érzést amit hagy a körmömön, de nekem 2 napot sem bírt ki. Másnap estére csúnyán megkopott a körömvégeken (tényleg nagyon csúnyán), a többi része berepedezett teljesen. Egyébként külföldön 8 színben elérhető, nekem persze a mentazöldre és a kékre fájt volna a fogam, ami itthon nincs.. Mondjuk ezek után nem is kár értük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, én nem tapasztaltam amit írtál, lehet az alaplakk miatt ( Rimmel Nai Nurse). A többi szín az én fejemben sehogy sem passzol a bőrhöz és nem is különösen szépek, így nem is szerettem volna egyiket sem, ezzel a barnával ki vagyok békülve. :) Persze ha jó lenne a formula, egy mentazöld bőr-hatású lakk nem lenne semmi! :D De így azt hiszem tényleg nincs ok a bánkódásra! :) Egyébként nagy vesszőparipám hogy ha már behoznak egy kollekciót, miért hiányosan, és persze általában a legszebb árnyalatok maradnak ki! Ne de itt így mennek a dolgok....:)

      Törlés

09 10