2013. augusztus 30., péntek

New in - ápoló augusztus






Sziasztok! Augusztusban úgy tűnik a szépségápolásra koncentráltam, ugyanis csupa test-, haj- és arcápoló termék került a kosaramba. Azt még hozzá kell tennem, hogy ennek oka az is lehet, hogy nagy részük akciós volt éppen.:P Legtöbbjük nagyon friss, egy-két hetes szerzemény, ezért még nincs róluk elég tapasztalatom a végső vélemény kialakításához, mondhatni tesztelés alatt vannak.:)


La Roche-Posay Effaclar Duo + habzó arclemosó: 2 nappal ezelőtt a bőröm ismételt támadást indított ellenem, ez a csomag az én ellencsapásom.:) Igazából csak az arckrémet akartam  megvenni, de egy nagyon kedves patikus megmutatta ezt a csomagot, amiben az Effaclar Duo mellé ajándékba egy arclemosó is jár. Talán nem kell mondanom mennyire örültem, mégis csak jobb a lelkemnek is, hogy egy áráért kettőt kaptam.:D Ár: 4005.- / csomag

Vichy anti-stretch cream: itt egy picit csaltam, ugyanis ezt nem én vettem konkrétan magamnak, hanem a párom szerette volna elsősorban. Striák és terhességi csíkok elleni krém, minket nyilván az első probléma érint.:) A fogyás-hízás miatt kialakult csíkokat szeretnénk ezzel a krémmel halványítani. Reméljük beválik, tesztelés alatt.:) Ár: ~7-8000.-

Aloe Vera Spray: otthon anya mindig tart aloe verát, ami sokszor segített már a családnak apró égési sérülések esetén. Bevallom nem is tudtam, hogy spray és gél formátumban kapható olyan termék aminek ez a hatóanyaga. Azóta tudom, hogy sokan esküsznek rá, merthogy szinte mindenre gyógyírt jelent: napégés, bőrpír, csípések, égési sérülések, horzsolások, stb kezelésére egyaránt használható. Egy ilyen "csodaszer" jó ha van a háznál, és ez is akciós volt mikor vettem.:) Ár: ~1500.-

Bioderma Sensibio H2O Micelle Solution lemosó: Rengeteg helyen olvastam róla, állítólag minden 6. másodpercben vásárol valaki egyet...:) Vásároltam hát én is.:D Már a harmadát elhasználtam, az érzéseim pedig vegyesek. Még tapasztalok kicsit, aztán mondok róla biztosat. Ár: 990.- akciósan

Lee Stafford hővédő és hajfény spray: sokat szemeztem már a Lee Stafford termékekkel, mert nagyon tetszik a csomagolásuk.:) Igen, én egy olyan lány vagyok akit egy szép termékkel meg lehet venni. Szóval a kis kiszerelések épp akciósak voltak, kapva kaptam az alkalmon és ezt a két terméket hoztam el. Annyit mondhatok, hogy nem csak szépek ,de okosak is...:P Hamarosan írok róluk. Ár: ~700.-

Dove Purely Pampering testkrém shea vajjal és vaníliával: a kedvencem maradt a végére. A LEGES-LEGJOBB ILLATÚ TESTÁPOLÓ! :) Megtaláltam a testápoló nagy Ő-t.:P Van mikor csak úgy kinyitom és szagolgatom kicsit, csak mert annyira finom illata van. Addiktív? Igen.:) De nem akarok belemenni a részletekbe, írok róla hamarosan. Ár: 1200-1500.- között



Ezeket a termékeket használom napi szinten jelenleg, sokukhoz fűzök nagy reményeket. Azt hiszem nem egy fog bekerülni közülük a szeptemberi kedvencek közé. Írjátok meg ha valamelyikre nagyon kíváncsiak vagytok, igyekszem majd azzal kezdeni.;)

Vettetek valamit mostanában ami rögtön a kedvencetekké vált?


2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Azt a hővédőt én is megvettem 1-2 hete, de még nem teszteltem. A hajfényspray már megvan 1 éve, nem fényesít túl sokat, az illata elég intenzív, néha úgy érzem túlságosan is. Csak kis kiszerelést vettem én is mindkettőből. Volt simító samponból és balzsamból is minim, de egyiket se vettem meg nagy kiszerelésben, nem rosszak, de nem érik meg az árukat szerintem.

    VálaszTörlés
  2. Hmmm jól hangzik ez a Dove testápoló :)

    VálaszTörlés

09 10