2013. június 10., hétfő

Got2b Öl-la-la Hajvégápoló Olaj






Sziasztok! A májusi újdonságok közt láthattátok már ezt a hajápolót, írtam is mennyire örülök hogy rábukkantam. Most szeretnék bővebben is írni róla, mert azóta is töretlen a lelkesedésem, és a jó dolgokat érdemes megosztani!:)


A beszerzés. A Müllerben nagyon szeretek "nézelődni", mindent szemügyre venni, van-e valamim újdonság, ilyesmi.:) Egy ilyen alkalommal felfedeztem jó pár új Got2Be terméket és köztük ezt az olajat! Rögtön leemeltem a polcról, tetszett a dizájnja, vicces és fiatalos (öl-la-la :P); nagyon szerettem volna már egy hajápoló olajat; és nem utolsó sorban az ára is nagyon kedvező volt.:)

Az ígéretek. Funkcióját tekintve megegyezik a többi hasonló hajápoló olajjal: nedves-törölközőszáraz és száraz hajra is alkalmazható hajvégápolóként, de a haj egész hosszára is nyugodt szívvel  használhatjuk. Fő hatóanyaga az argánolaj, ettől lesz fényes, selymes és egészséges a hajunk.
Illat, állag. A színe olyan mint a tubusban, gyönyörű aranysárga. Állagra valóban olajos, az illata nagyon kellemes édes-virágos, de nem erős, és nem érezhető később a hajon sem, bár ezt sajnálom. A hajra kenve már nem marad meg az olajos érzés, nagyon szépen el lehet oszlatni, és semmi más nem érződik utána, csak a puhaság és némi illat. Szinte teljesen egybeolvad a hajjal, semmilyen módon nem érezni az olajos formulát, nem nehezíti el a hajat.
Használat. Mióta megvettem minden hajmosás után használom, a következőképpen: egy pumpálásnyi olajat eloszlatok az ujjaim közt, és a hajvégekre kenem. Ezt 3x-4x megismétlem és felmegyek vele egészen a hajam 3/4 részéig. Kb. 10 percig így hagyom a hajam, utána szárítom meg. 
Az eredmények. A hajam puha, és fényes lesz, szinte már csillogó!:) Persze ehhez az új Aussie samponom is nagyban hozzájárul, ők ketten a legjobbat hozzák ki a hajamból, nyerő kombináció.:) Mindig nagyon töredeztek a hajvégeim, főleg nyáron, ilyenkor száraz és fénytelen idők jönnek. De, és ennek nagyon örülök, most a hajam teljesen egészséges, a hajvégeim alig töredeznek, a hajam erős és elég 3 naponta megmosni, és szuperfényes!:) 
Ár. 1299.- / Müller


Már el sem tudom, és nem is akarom elképzelni a hajápolási rutinom enélkül az olaj nélkül. Beváltja minden ígéretét, a hajam talán kislány koromban volt ilyen fényes és egészséges utoljára.:) A ára is verhetetlen. 
Ezek után mit is mondhatnék? Ha jó hajápolót kerestek, kedvező áron, vessetek egy pillantást a Go2Be olajára!;)
Öl-la-la!!!:P


8 megjegyzés:

  1. Köszi a beszámolót, felírtam a jövendőbeli hajápoló olaj-utánpótlási listámra :)
    Én és a nézelődés a Müllerben = anyagi csőd :P
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök ha tetszett! Mit használsz jelenleg? Ne is mondd, ma egy dolgot szerettem volna venni, 3 lett belőle. Hiába, van amit nem lehet otthagyni!:P

      Törlés
    2. A Schwarzkopf Oil Miracle puhítja most a hajvégeimet, elég sprődek tudnak lenni, főleg ha befújom hajformázáshoz a sós textúráló spray-vel - na, ilyenkor kell igazán kiengesztelnem egy kis olajjal :D

      Törlés
  2. Na ezt az hajápoló olajat még nem próbáltam, jól hangzik amiket írsz, meg ezt a technikát is kipróbálom :)

    ( amikor először voltam a Müllerben azt hittem a kozmetikum mennyországban vagyok..:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon jól bevált, remélem neked is be fog!;) Elképesztő mennyi ideig el tudok lenni a Müllerben, csak nézelődéssel, illatokkal, mindent megfogdosok, kipróbálok...;)Persze ez nem biztos hogy teljesen normális :P Vagy igen?:)

      Törlés
  3. Én ebből a HAJFORMÁZÓ olajjal szemezgettem, lehet, hogy majd beruházok rá! :)
    Én is imádok a Müllerben lenni, órákig is :D

    VálaszTörlés
  4. Ez az olaj szilikonmentes? Sajnos nem találtam meg a krémmánián...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem tudom, mert a magyar címke ami rajta volt már nincs meg, és alapból elég kevés információ van rajta feltüntetve németül. Ha Müllerben járok és eszembe jut megnézem, és írok.

      Törlés

09 10