2013. június 11., kedd

Deales & News #1 - Bourjois, Maybelline, Müller, Rossmann





Sziasztok! Néhány akcióról hoztam híreket, amikkel vásárlás során találkoztam.:D Kicsit elmaradtak az ilyen jellegű bejegyzések, de igyekszem majd mindig gyorsan tájékoztatni titeket ha látok valami jó kis akciót!:) És a felfedezett limitált kollekciókról, új termékekről is beszámolok majd.;)




Müller:

Bourjois Healthy Mix alapozó - Vanilla: -50% -> 2195.-
Organic Surge termékek: 900.- ( 2499.- helyett )
Clinique: -20% a Müller kuponfüzettel

Az utolsó üveg alapozót sikerült megkaparintanom a budakeszi Müllerben, a guta ütött volna meg ha már elfogyott volna. Egyébként is terveztem a közeljövőben alapozót vásárolni, mert a Healthy Mix Reveal-en látszik, hogy nagyon szeretem, fogy rendesen.:) Ahogy az előző posztban írtam, el tudok lenni a Müllerben jó ideig, szóval szokásos körözésem közben akadt meg a szemem a leárazott Organic Surge termékeken. Nem igazán ismertem a márkát, ez nem akadályozott meg abban, hogy szemügyre vegyem őket, sőt!:) Szeretnék egy ideje egy jó illatú testradírt, a nyár közeledtére való tekintettel főleg. Megláttam a Tropical Bergamot radírt, kipróbáltam a kezemen, finom citrusos illata volt, kis szemcsék,jól is radírozott, de visszatettem. DE, aztán megsimogattam ott a kezem ahol használtam, és tátva maradt a szám!:P Olyan puha volt, hogy nem tudtam abbahagyni, csak simiztem, simiztem...gondolhatjátok hogy nézhetett ez ki kívülről...mint egy őrült kézsimogató!:P Szóval az lett a vége, hogy elhoztam. És még mindig jó puha a kezem!;)





















Rosmmann:

Rimmel Scandal Eyes szemceruza: -25% -> 974.- 
Rimmel Salon Pro Lycra körömlakk: -25% -> 749.-
Lovely: -25%

A szemceruzákról csupa jót lehet olvasni a külföldi blogokon, dicsérik a pigmentáltságukat, és állítólag tényleg víz és dörzsállóak. Sajnos úgy látom megint pont az a szín maradt le a hazai kínálatból, amit szerettem volna (nude), így nem vettem. De ha valaki jó, vízálló fekete szemceruzát keres, annak jól jöhet ez az akció.;) A körömlakkokról is csupa jót lehet olvasni, a hazai bloggerek is nagyon szeretik ezt az új formulát. Eredeti áron elég drága egy drogériás lakkhoz képest, de ezzel az akcióval egész tűrhető. Remek alkalom a kipróbálásra!;) A Lovely akció keretében érdemes egy pillantást vetni a híres-neves Baltic Sand lakkokra, már ha még megtaláljátok őket a boltok polcain.:P Ha nem, és vágytok egyre, figyeljétek a blogot...;)



Maybelline Colorama Neon Collection: A májusi újdonságok közt már láthattátok is a kollekció egy darabját, ott írtam a megjelenésről. A neon úgy tűnik nem megy ki a divatból, több márka is készült a nyárra ilyen limitált neon kiadással. Éljen!:) A Maybelline 4 színnel, és a hozzá ajánlott fehér alaplakkal, ami ha jól láttam az állandó kínálat része. Én már kipróbáltam a lakkot ( 191 ), és nagyon-nagyon jó, szinte világít, elbújni biztos nem lehet vele!:) Ha ki szeretnétek próbálni a neon lakkokat, siessetek, ahol én vásároltam már mind elkapkodták. A Neon limitált kollekció a DM üzleteiben kapható!




Remélem hasznos volt ez a kis beszámoló, és találtatok számotokra valami jó kis ajánlatot! Ha van valamilyen tippetek, írjátok meg kommentben, én biztos, de szerintem minden olvasó örülne neki! :)


4 megjegyzés:

  1. De jó, hogy írtál ezekről, a Bourjois alapozó régóta érdekel és a lakkok is :) Köszi! :)

    VálaszTörlés
  2. Még egy dologgal kiegészíteném:
    Dm-ekben 25 pontért cserébe 25%-kal olcsóbban vehetjük meg a tusfürdőket! Úgyhogy az is remek akció. :)
    Hasznos kis bejegyzés volt, de már ebben a hónapban kicsit túllőttem a célon. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Díjat kaptál tőlem :)
    http://beautylamourblog.blogspot.hu/2013/07/blog-award.html

    Remélem megválaszolod a kérdéseket :)

    VálaszTörlés
  4. Na meg tőlem is: http://lakkmatt.blogspot.hu/2013/07/liebster-blog-award-juhesag.html

    VálaszTörlés

09 10