2013. május 31., péntek

L'or Sunset Manicure - Cannnes Chic






Sziasztok! A mai manikűrt Cannes ihlette, pontosabban a L'oreal L'or Sunset kollekciója. A limitált kiadást reklámozó Doutzen Kroes modell körmei így vannak kifestve a promóképeken, és hát valami gyönyörű!:) A fekete és az arany kombinációja örök: sikkes, elegáns és egy kicsit dögös is, épp mint Cannes a fesztivál hete alatt. Nem tudtam hát ellenállni, megvettem a kollekció részeként megjelent Gold Carat fedőlakkot és elkészítettem az én verziómat. Most igazi Cannes-stílusban tündökölnek a körmeim!:)
Vár az a bizonyos vörös szőnyeg...^-^



A főszereplő a Cannes ihlette Gold Carat Top Coat. Ezen kívül még 4 fedőlakkot dobott a piacra a L'oreal a limitált kiadás keretében. Magyarországon a Gold Carat, egy mattító, és a Diamond Carat kapható. A kollekcióban egy arany csillogással dúsított szempillaspirál is helyet kapott. ( a lakk ára kb. 1299.- )
A manikűrhöz használt fekete alap lakk pedig a régi típusú Maybelline Colorama közül a Dark Chocolate. Tökéletes mélyfekete. :) Természetesen bármilyen fekete vagy sötét lakk megfelel alapként, de persze nem szabály hogy csak sötét színek fölé kerülhet ez a csodaszép fedőlakk!;)


Tetszik ez a kombináció? Ti mivel párosítanátok a Gold Carat fedőlakkot?


6 megjegyzés:

  1. Tetszik a kombináció - így, ahogy van! :)
    És milyen ruhában lejtesz végig a vörös szőnyegen? :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is!:) Hát ha nem is a vörös szőnyeg, de este megyünk moziba, a Great Gatsby-t nézzük meg, azt hiszem tökéletes lesz ez a manikűr erre az alkalomra. Azzal még bajban vagyok mit veszek majd fel!:P

      Törlés
  2. Na ez a lakk nekem is kel! :)
    Imádom a fekete-arany párost! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ezt a fedőlakkot neked találták ki!;)

      Törlés

09 10