2012. november 16., péntek

Rimmel Rock Republic



Megkésve bár, és kicsit meg is törve, de végre kis hazánkba is elért néhány őszi Rimmel újdonság. Az új matt Kate Moss rúzsokkal 4 új 60 seconds körömlakk is érkezett hozzánk, dögös metál árnyalatokban, rockos nevekkel. Ezeknek egyik tagja a Rock Republic, ez a gyönyörű lilás metál lakk hódított meg elsőként ebből a mini kollekcióból.

A 60 seconds körömlakkokról már írtam itt a blogon, nagy kedvenceim voltak a nyáron, hasonló gyűjtőszenvedély uralkodott el rajtam akkor, mint most a Colorama lakkokkal. Gyönyörű színek, kiváló minőség és tartósság viszonylag alacsony áron. Így nagyon örültem mikor megláttam az új lakkokat, ráadásul metál kiadás, kis különlegesség, szuper. Kár, hogy csak 4  szín érkezett belőlük: pink, ezüst, piros arany csillámokkal és lila. Mindegyik valamilyen rockos nevet kapott, szó szerint (Hard Rock, Rock 'n Red), dögösnek szánták ezt a kis kollekciót. 



Rock Republic:

Nem vagyok nagy lila párti, de ez a lakk meghódított a különlegességével. Igazából nem is tudom leírni, világos, fémes hatású lila, gyönyörű, különleges fénnyel. Élénk, figyelemfelkeltő, vagány lakk, ami tényleg megérdemli a Rock Republic nevet. A visszafogottság vele kizárt. :)


Egy rétegben tökéletesen fed, így láthatjátok a képeken is. Az állaga elég sűrű, és az ecset egyszerre sok lakkot vesz fel, ezért jó alaposan le kell húzni a fölösleget az üveg falán. Ez azért is fontos, mert a csíkmentességért kicsit ügyeskedni kell a lakk állaga miatt, nekem nem is sikerült ez teljesen, de lehet, hogy a lakk jellege miatt nem is lehet elérni a teljes csíkmentességet.
Az ecset nem változott, lekerekített végű, lapos, viszonylag széles. Könnyű vele dolgozni.


Gyorsan, 2-3 perc alatt szárad, igaz ez nem az ígért 60 másodperc, de bevallom nem értem azokat, akik ezt tényleg elvárják. A 2 perc szerintem már szuper, főleg, hogy ebből elég egy réteg is, imádom az ilyen "kenem és mehetek is" lakkokat. :)
Tipp: matt fedőlakk, még különlegesebb hatás


Nem mondhatom, hogy nagyon siettek ezekkel a termékekkel Magyarországra, sem azt, hogy szépen külön kis részre kipakolták minden körítéssel együtt, mint ahogy azt illik, de inkább örülök, hogy az új rúzsokat és lakkokat nem a Télapó hozta. Végül is még ősz van, szóval éppen hogy, de még belefértek, igazán nem lehet  okom panaszra. :) Vagyis lehet, mert ide megint nem az érkezett, ami külföldön kapható. Az új Kate Moss rúzsokról érkező bejegyzésben majd írok erről kicsit, én eléggé fel tudom húzni magam az ilyeneken. :P

Kapható: Rossmann ( Müllerben nem láttam még )
Ár: 799 Ft.

Érdemes a felkutatni ezeket a kis kincseket, főképp a bevállalós csajoknak. ;) 
Vagy esetleg találkoztatok már velük? Van esetleg kedvenc metál lakkotok?

1 megjegyzés:

  1. De szép, Constance Carroll-ból volt ilyen színem még jóóó réééégen. :-)

    VálaszTörlés

09 10